Vriendenquizjes

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Gelijk al iemand met 9 goed.
Kortom, niet zo idioot moeilijk deze keer.
Dus zelfs gevegt kan een poging wagen.
 

JMD

Well-known member
Gelijk al iemand met 9 goed.
Kortom, niet zo idioot moeilijk deze keer.
Dus zelfs gevegt kan een poging wagen.

Ajax uit Marokko??? Bedoel je Rabat Ajax??? Dat is Malta... :) Heb in 2000 nog voor hun hoofdkantoor gestaan, een balkonnetje op de 2e etage van een appartementencomplex. :p
 

De Wolf

Well-known member
Ajax uit jeweetwel??? Bedoel je Rabat Ajax??? Dat is Malta... :) Heb in 2000 nog voor hun hoofdkantoor gestaan, een balkonnetje op de 2e etage van een appartementencomplex. :p

Dat blijkt een futsalclub te zijn.

Overigens is het niet de bedoeling om hier antwoorden neer te zetten.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Foutje, had ik ook wel kunnen weten want Rabat Ajax deed vroeger wel eens mee aan de Europa Cup.
 
Bovenaan