Vriendenquizjes

Unregistere

Well-known member
Je hebt er even op moeten wachten unregistere maar hier is-ie!

https://www.sporcle.com/games/joostv...erdam-rijnmond

En ik heb er gelijk nog eentje voor je gemaakt!

https://www.sporcle.com/games/joostv...s-from-zeeland

Hartstikke gaaf! :duim:

Net Zuid-Holland-Zuid gedaan, kwam op 154. Met name op Goeree-Overflakkee had ik er veel niet.

Eigenlijk was het 157, er zit een spelfoutje in en ook in Rotterdam twee clubs die ik anders had gespeld. Zal ik je nog wel ff een PM over sturen.

Verder helemaal vergeten dat een gemeente die ik als apart telde waarschijnlijk onder Rotterdam is geschoven, dus miste ik die twee clubs. Die had ik anders wel geweten, haha. En suf genoeg was ik een letter vergeten bij een fusieclub in Nissewaard. Vroeg me al af waarom hij hem niet pakte.

Zeeland doe ik later.
 

Unregistere

Well-known member
Ik ben trouwens aan het proberen om de 'Rotterdamse' quiz gedeeld te krijgen op VoetbalRotterdam, Joost . Dan heb je wat eer van je werk.

De Zeeuwse quiz is al aardig opgepikt door de Zeeuwen, volgens mij. Goed ontvangen! Op één criticus na, die zelfs stopte met spelen, haha.
 

Joost

Well-known member
Ik ben trouwens aan het proberen om de 'Rotterdamse' quiz gedeeld te krijgen op VoetbalRotterdam, Joost . Dan heb je wat eer van je werk.

De Zeeuwse quiz is al aardig opgepikt door de Zeeuwen, volgens mij. Goed ontvangen! Op één criticus na, die zelfs stopte met spelen, haha.

In die Zeeuwse zaten ook een paar slordige typfoutjes, maar die zijn er nu uit geloof ik.
 

Unregistere

Well-known member
In die Zeeuwse zaten ook een paar slordige typfoutjes, maar die zijn er nu uit geloof ik.

Ja, ik lees geen klachten meer. Wel een paar die moeite hadden met de 'Rotterdamse' quiz vanochtend, met name de afkortingen bij de clubnamen. Maar het moet ook niet te makkelijk worden, dus prima zo.

Nu Brabant nog, maar dat is wel een enorme klus. Of Utrecht of het oosten, speciaal voor Groene en Waan!
 

Abubakari

Well-known member
Gelijk al iemand met 9 goed.
Kortom, niet zo idioot moeilijk deze keer.
Dus zelfs gevegt kan een poging wagen.
 
Bovenaan