Voormalige Godenzonen

Batigoal

Well-known member
Ajax-legend Heiko Halb-Mensch Halb-Tier Westermann wordt assistent trainer van Hansi Flick bij FC Barcelona. Mooie stap!

Batigoal

Well-known member
Georges Mikautadze kiest uiteindelijk voor Olympique Lyon, waar AS Monaco lang genoemd werd als zijn bestemming. Hij is geboren in Lyon, dus wellicht toch niet zo verrassend. Lyon betaalt zo'n 18 miljoen euro, waarvan Ajax dus ook weer een klein deel ontvangt.

Batigoal

Well-known member
Noussair Mazraoui lijkt naar West Ham United te gaan voor zo'n 20 miljoen euro. Ajax ontvangt in dat geval ongeveer een miljoen euro. Toch weer een meevallertje. Ook maar hopen op een dure transfer van De Ligt naar Man Utd.

JMD

Well-known member
De Ligt en Mazraoui voor 70 mln naar MU. Denk dat dat ons wel 3 mln oplevert.
Mijn hemel, ik dacht dat Van Gaal bij Barcelona rond de eeuwwisseling erg was met alleen maar NL halen, maar Ten Hag kan er ook wat van...

Mooie stap voor De Ligt en Mazraoui natuurlijk, dat wel

Batigoal

Well-known member
Het staat nu al in 3 verschillende topics geloof ik, maar voor de zekerheid ook maar hier: Mo Ihattaren gaat naar RKC.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
O ja de goal van Ruben de la Red, een echt Real-icoon! Het was wel geinig, maar ook schrikbarend te zien hoe sommigen er conditioneel aan toe waren. Tahamata had nog wel wat mooie acties in huis.

Joost

Well-known member
O ja de goal van Ruben de la Red, een echt Real-icoon! Het was wel geinig, maar ook schrikbarend te zien hoe sommigen er conditioneel aan toe waren. Tahamata had nog wel wat mooie acties in huis.
Langs de Lijn had een commentator bij deze wedstrijd zitten, daar begrijp ik echt niets van.

Bovenaan