Voormalige Godenzonen

PES5

Administrator
Forumleiding
Toch wel een mooi stuk van Sjaak Swart in De Telegraaf. Die man raaskalt wat af in zijn videoboodschappen, maar meent het wel
Ik denk dat er niemand meer supporter is dan Sjaak. Dat is ook wel weer mooi.
 

Abubakari

Well-known member
De mensen die Sjaak afzeiken staan zelf net zo hard te raaskallen in stadions. Lang Leve Sjaak! Mister Ajax & Superheld Forever! En nog eens een grappige gast bovendien.
 

De Wolf

Well-known member
Sjaak na de wedstrijd tegen de Graafschap. Gewoon een slechte verliezer. Een echte Ajacied dus :devil:
 

Batigoal

Well-known member
Bojan Krkic blijft ook een net-niet-speler. Bij Stoke City begon hij aardig, maar dit seizoen was het al een stuk minder en mocht hij weg. Hij gaat het nu bij Mainz proberen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat het interview met Heitinga en zijn vrouw satire was, maar het bleek dus een echt interview te zijn. :eek:mg:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat het interview met Heitinga en zijn vrouw satire was, maar het bleek dus een echt interview te zijn. :eek:mg:

Ja, erg he? Dat je dan ook echt gaat kijken op de Speld of het daar ook niet staat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die is mooi bescheiden gebleven. Jammer dat die jongen financieel wat moeilijker zit waardoor hij kennelijk genoodzaakt is om te bezuinigen.
 

Batigoal

Well-known member
Wat dapper van hem dat hij vertelt dat hij tegenwoordig tussen het klootjesvolk zit in een vliegtuig en zijn Ferrari heeft moeten verkopen. Respect!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hoho! Ze vliegen niet meer met de privejet. Maar Business Class zit er tot oktober 2018 nog wel in lijkt me.
 

SanMark.

Well-known member
Gelijk hebben ze . Als je het geld toch niet meer kunt opmaken . Lekker breed laten hangen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nee toch? Hoofd opleiding heb ik begrepen.
Stanley Menzo is daar trainer.
 
Bovenaan