Voormalige Godenzonen

SanMark.

Well-known member
Dat was (is) ook mijn angst. Ik stopte pas nadat ik wekenlang aan het hoesten was en er van overtuigd was dat ik de volgende was. Het viel mee, maar wel gelijk gestopt. Natuurlijk veel te laat.

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de longen na een x aantal jaren bijna volledig kunnen herstellen van het roken.

M.a.w. het is nooit te laat om te stoppen. Stel dat Cruijff niet was gestopt met roken dan had hij het misschien al 15 jaar terug gehad.
 
G

Gast

Guest
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de longen na een x aantal jaren bijna volledig kunnen herstellen van het roken.

M.a.w. het is nooit te laat om te stoppen. Stel dat Cruijff niet was gestopt met roken dan had hij het misschien al 15 jaar terug gehad.

Voor zover ik weet zijn er wel dingen die onherstelbaar kunnen beschadigen door het roken, zoals de trilhaartjes in de luchtwegen.
Hoe dat met kanker zit, weet ik niet. Heb ik me nooit in verdiept.
 

Shayman

New member
Wel schrikbarende lage percentages overlevingskans voor een kanker die zoveel voorkomt.

Inderdaad, maar is ook een kanker die op hogere leeftijd vaak voorkomt dus dan is de 10% na 10 jaar ook wat vertekenend.

Maar sowieso klote voor die man zelf.
 

De Wolf

Well-known member
Toby Sana blijkt niet van liften te houden. Nu moet hij iedere keer de trap op naar de 21e verdieping.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van der Vaart heeft schijnbaar geen andere opties meer en is ge?nteresseerd in een terugkeer naar Ajax.
 

Kevah

New member
Daley Blind wordt waarschijnlijk weggestuurd bij Man Utd. en Barcelona heeft hem op de radar staan!
 
Bovenaan