Batigoal
Well-known member
Alleen al voor Janssen is het een mooie move.
Iniesta kan het tempo niet meer bijbenen, dus dan is het logisch dat je bij Blind uitkomt.
Kwestie van tijd dat Danny Blind trainer van Barcelona wordt dus.
Is mijn idee ook hoor. Benieuwd hoe anderen daarover denken. Toch zonde hoe die gozer zn carri?re verneukt heeft. Goed banksaldo maar na Liverpool niks meer gepresteerd...5 jaar terug toen hij een jaartje bij Ajax kwam om de kar te trekken bakte hij er al helemaal niks van dus die zal nu nog wel minder toevoegen.
Bij Ajax heeft hij ook nooit zoveel gepresteerd voor Liverpool. Had een hard schot maar dat was het ook wel.Is mijn idee ook hoor. Benieuwd hoe anderen daarover denken. Toch zonde hoe die gozer zn carri?re verneukt heeft. Goed banksaldo maar na Liverpool niks meer gepresteerd...
Hoeveel was transfersom ook alweer? Bij Ajax had ik altijd t idee dat hij beter in twee spitsen systeem tot zn recht kwam. Hij was geen typische Ajax spits en geen linksbuiten. Toch was hij vaak dreigend in zijn eerste Ajax periode.Bij Ajax heeft hij ook nooit zoveel gepresteerd voor Liverpool. Had een hard schot maar dat was het ook wel.
Hoeveel was transfersom ook alweer? Bij Ajax had ik altijd t idee dat hij beter in twee spitsen systeem tot zn recht kwam. Hij was geen typische Ajax spits en geen linksbuiten. Toch was hij vaak dreigend in zijn eerste Ajax periode.
Bijna 1 op 4. Niet heel slecht toch? Werd voornamelijk op linksbuiten positie gezet als ik t me goed herinner. Maar goed, we zijn t er beide over eens, voor nu geen toegevoegde waarde meer voor Ajax.Hij speelde in die eerste periode 111 wedstrijden en maakte daar in 24 goals. Over alle wedstrijden, dus competitie/beker/Europees/Overig (ik weet niet waar overig voor staat overigens). Voor een aanvaller niet zo indrukwekkend dus. Ging voor 17 miljoen naar Liverpool.