Voormalige Godenzonen

Pascallovic

Well-known member
Vreemd, Blind lijkt mij op zich wel een speler waar Mourinho iets mee kan. Veelzijdig, taakbewust en nuttig om in je selectie te hebben.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zie dat El Nico nog steeds geen andere club gevonden heeft. Het begint wel pijnlijk voor hem te worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Blijft de keuze om niet naar Turkije te gaan nog steeds een juiste. Los dat het geen geweldenaar is zou je wel verwachten dat hij ergens een club gaat vinden. Desnoods in eigen land.
 

Pascallovic

Well-known member
Voormalig Ajacied Ikedia zakt in elkaar en moet worden gereanimeerd

Pius Ikedia is zaterdagmiddag op het voetbalveld in elkaar gezakt. De oud-rechtsbuiten deed met Lucky Ajax mee in een jubileumwedstrijd tegen Sportclub Haarlo (2-7) en moest uiteindelijk gereanimeerd worden. Daarna werd hij naar het ziekenhuis gebracht.

“Gelukkig is hij bij kennis en zijn er voldoende mensen om hem heen, onder wie ambulancepersoneel en vrijwilligers van Sportclub Haarlo die hem vakkundig kunnen helpen. We hopen allemaal dat het goed afloopt”, zei Haarlo-voorzitter Dick Teunissen tegen Gelre FM.

De 36-jarige Ikedia speelde vijftien interlands voor Nigeria en diende in AZ de kleuren van Ajax, FC Groningen, RBC Roosendaal, AZ en RKC Waalwijk. Hij speelde verder nog voor onder meer Metallurg Donetsk.

Bron: voetbalzone.nl

Altijd heel vervelend nieuws natuurlijk. Hopelijk komt ie er weer bovenop.
 

Eresd?g?

Banned
Babel heeft zn contract laten ontbinden. Hij had het niet meer naar zn zin in de woestijn. Kan hij voor Ajax nog van toegevoegde waarde zijn verwachten jullie? Eventueel prestatie contractje? Op zich hebben ze op de linkerflank weinig mogelijkheden. Alleen onze Duitse dribbelaar komt op die positie tot zn recht. Sch?ne is niks voor die positie en Sinkgraven is natuurlijk meer een middenvelder. Heb weleens gelezen dat het grote talent uit de jeugd opleiding (Nouri) ook goed op die positie kan spelen. Of dat klopt, geen idee...
 

Marinos

Well-known member
5 jaar terug toen hij een jaartje bij Ajax kwam om de kar te trekken bakte hij er al helemaal niks van dus die zal nu nog wel minder toevoegen.
 

Eresd?g?

Banned
5 jaar terug toen hij een jaartje bij Ajax kwam om de kar te trekken bakte hij er al helemaal niks van dus die zal nu nog wel minder toevoegen.
Is mijn idee ook hoor. Benieuwd hoe anderen daarover denken. Toch zonde hoe die gozer zn carri?re verneukt heeft. Goed banksaldo maar na Liverpool niks meer gepresteerd...
 

Marinos

Well-known member
Is mijn idee ook hoor. Benieuwd hoe anderen daarover denken. Toch zonde hoe die gozer zn carri?re verneukt heeft. Goed banksaldo maar na Liverpool niks meer gepresteerd...
Bij Ajax heeft hij ook nooit zoveel gepresteerd voor Liverpool. Had een hard schot maar dat was het ook wel.
 

Eresd?g?

Banned
Bij Ajax heeft hij ook nooit zoveel gepresteerd voor Liverpool. Had een hard schot maar dat was het ook wel.
Hoeveel was transfersom ook alweer? ;) Bij Ajax had ik altijd t idee dat hij beter in twee spitsen systeem tot zn recht kwam. Hij was geen typische Ajax spits en geen linksbuiten. Toch was hij vaak dreigend in zijn eerste Ajax periode.
 

Marinos

Well-known member
Hoeveel was transfersom ook alweer? ;) Bij Ajax had ik altijd t idee dat hij beter in twee spitsen systeem tot zn recht kwam. Hij was geen typische Ajax spits en geen linksbuiten. Toch was hij vaak dreigend in zijn eerste Ajax periode.

Hij speelde in die eerste periode 111 wedstrijden en maakte daar in 24 goals. Over alle wedstrijden, dus competitie/beker/Europees/Overig (ik weet niet waar overig voor staat overigens). Voor een aanvaller niet zo indrukwekkend dus. Ging voor 17 miljoen naar Liverpool.
 

Eresd?g?

Banned
Hij speelde in die eerste periode 111 wedstrijden en maakte daar in 24 goals. Over alle wedstrijden, dus competitie/beker/Europees/Overig (ik weet niet waar overig voor staat overigens). Voor een aanvaller niet zo indrukwekkend dus. Ging voor 17 miljoen naar Liverpool.
Bijna 1 op 4. Niet heel slecht toch? Werd voornamelijk op linksbuiten positie gezet als ik t me goed herinner. Maar goed, we zijn t er beide over eens, voor nu geen toegevoegde waarde meer voor Ajax.
 

De Wolf

Well-known member
Hij kan samen met Drenthe gaan kaarten. Ook een speler die ooit voor te veel geld naar het buitenland is gegaan en nooit meer wat liet zien.
 
Bovenaan