Voorbereiding 2016/17

Batigoal

Well-known member
Wat ik bedoelde is dat ze niet met een veredeld tweede elftal speelden. achterin de beoogde basis, middenveld sterkst mogelijk, aanval geen Milik en El Ghazi gepasseerd ten faveure van Cerny.
Sterkst mogelijke/beoogde basis dus.
Goed verstaander, half woord, genoeg.

De beoogde basis mits er geen versterkingen bij komen. Ik vrees daar voor, maar dit team gaat geen Champions League halen. En als ik lees dat we weer op felheid en inzet zijn afgetroeft dan weet je wel weer hoe het Europees gaat lopen.
 

Unregistere

Well-known member
Het kan soms raar lopen.
Bij Fc Emmen gaf trainer Joop Gall meestal de voorkeur aan Roland Bergkamp boven Wout Weghorst.
Bergkamp ging naar Sparta en van hem hoor ik nauwelijks iets, van Weghorst deste meer.
.

Bergkamp heeft het hele jaar in de spits gestaan bij Sparta, was erg belangrijk voor ze. Weliswaar op een lager niveau dan Weghorst, maar hij heeft toch wel een goed seizoen gedraaid. Ik weet alleen niet of hij dit jaar in de eredivisie weer eerste keuze zal zijn. Dat is een beetje zijn nadeel, vermoed ik.

Weghorst was toen ook nog wel erg jong toch?
 

noordooster

Well-known member
Bergkamp heeft het hele jaar in de spits gestaan bij Sparta, was erg belangrijk voor ze. Weliswaar op een lager niveau dan Weghorst, maar hij heeft toch wel een goed seizoen gedraaid. Ik weet alleen niet of hij dit jaar in de eredivisie weer eerste keuze zal zijn. Dat is een beetje zijn nadeel, vermoed ik.

Weghorst was toen ook nog wel erg jong toch?

Hij was toen toch ook al 21 jaar.
Het viel me toen al op dat hij absoluut geen genoegen nam met zijn reservepositie achter Bergkamp en dat hij meermalen de confrontatie zocht met Gall.
Ik zag op wikipedia dat Bergkamp het afgelopen seizoen bij Sparta 9 wedstrijden zou hebben gespeeld en maar 3x gescoord.
Klopt die info niet ?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij was toen toch ook al 21 jaar.
Het viel me toen al op dat hij absoluut geen genoegen nam met zijn reservepositie achter Bergkamp en dat hij meermalen de confrontatie zocht met Gall.
Ik zag op wikipedia dat Bergkamp het afgelopen seizoen bij Sparta 9 wedstrijden zou hebben gespeeld en maar 3x gescoord.
Klopt die info niet ?

Die info klopt niet. 30 wedstrijden, 6 goals en 5 assists. Maar vooral belangrijk als aanspeelpunt en bliksemafleider.
 

Unregistere

Well-known member
Die info klopt niet. 30 wedstrijden, 6 goals en 5 assists. Maar vooral belangrijk als aanspeelpunt en bliksemafleider.

Klopt, de 'tridente' Verhaar - Brogno - Van Moorsel heeft flink geprofiteerd van zijn aanwezigheid. Ik ben alleen bang dat hij in de eredivisie zijn plek verliest, ook al omdat Sparta dan vermoedelijk ver van het doel van de tegenstander zal moeten spelen. Dan is de snellere en beweeglijkere El Azzouzi vermoedelijk een betere optie.
 

Joost

Well-known member
Hij was toen toch ook al 21 jaar.
Het viel me toen al op dat hij absoluut geen genoegen nam met zijn reservepositie achter Bergkamp en dat hij meermalen de confrontatie zocht met Gall.
Ik zag op wikipedia dat Bergkamp het afgelopen seizoen bij Sparta 9 wedstrijden zou hebben gespeeld en maar 3x gescoord.
Klopt die info niet ?

Op Wikipedia staat er bij dat de informatie kloppend is t/m juni 2015.

Voor spelersstatistieken kan ik je http://www.transfermarkt.com/ aanraden. Dat is eigenlijk altijd up-to-date.
 

Ceephax

New member
Groningen won met 3-1 van QPR. Ruim 4000 man bij een oefenpot voor een club buiten de traditionale top 3 is niet slecht.

CnGec-mWEAApjlz.jpg
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
4000 man is zeker niet verkeerd. En de uitslag ook niet. Blijft enkel nog de vraag over; hoe was het spel?
 

de waan

Well-known member
AFC - Ajax is 1-0 bij rust. Maar AFC zou in Nederland waarschijnlijk ook een goede subtopper zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Man man. Het argument dat het 'maar de voorbereiding' is kun je niet altijd gebruiken. Een schande mocht je dit niet winnen.
 
Bovenaan