Voorbereiding 2016/17

Forza AZ

Well-known member
AZ-FC Emmen 3-2 (1-2)

18.Krohne 0-1 pen
21.M?hren 1-1
32.Bos 1-2
55.Wielink 2-2 ed
78.Helmer 3-2

Coutinho, Lewis, Hatzidiakos, Bakker, Brezancic, Til, M?hren, Seuntjens (53.Ouwejan), Hupperts (53.Duin), Friday, Garc?a (62.Helmer)

PS: De basisspelers die gisteren in de Europa League speelden deden niet mee.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ga morgen naar FC Groningen-Southampton. Net de selectie van Southampton bekeken, ik wist niet eens dat daar zoveel oud eredivisie spelers rond lopen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ga morgen naar FC Groningen-Southampton. Net de selectie van Southampton bekeken, ik wist niet eens dat daar zoveel oud eredivisie spelers rond lopen.

Lieve meid die naast me zat, ze stootte me even aan "het is afgelopen" anders had ik nu nog in het zonnetje in de Euroborg zitten slapen.

Eerste twintig minuten waren nog wel leuk, daarna was het slaapverwekkend. Eerste half uur deed Southampton helemaal niks en in de eerste 6 minuten kreeg Groningen twee dikke kansen. In de 38' minuut kreeg Hateboer zijn tweede geel en daarna speelde het spel zich vooral op de groningen helft af. Plichtmatig geschuif van een uiterst boring Southampton leverde een schot tegen de lat en in de 68' minuut (ofzo) een goal op, 0-1.
Blij dat het (oefen) amateurvoetbal volgende week weer begint. Dit was heel erg saai.
 

Joost

Well-known member
Roda sluit de voorbereiding ongeslagen af. Duel in Birmingham was weinig herheffend maar wel leuk om Roda eens op het eiland te zien spelen. Vinckje 63 van de 92.
 

Jozsef

New member
Ik heb afgelopen weekend 2 van de 3 doelpunten gemist, Abu. :oops: Oefenpotjes zijn doorgaans saai, al viel bij Feyenoord de 1e helft nog wel mee.
 

Jozsef

New member
Excelsior (0-3 tegen Espagnol) niet om aan te gluren las ik op Twitter. Zelfs al "spreekkoren" op Woudestein. Daar moet nog heel wat gebeuren.
 

delmaestro

Well-known member
Vitesse verloor de generale repetitie met 3-2 tegen Newcastle United. Kwamen wel terug na een ruststand van 3-0. Beste speler bij de Arnhemmers schijnt Navarone Foor geweest te zijn. Dat vind ik goed om te horen. Begint toch wel een interessante aanvalslinie te worden met Foor - Van Wolfswinkel - Rashica met Qazaishvili op 10 erachter...
 

Forza AZ

Well-known member
Opvallende uitslag van AZ in de oefenwedstrijd vanmiddag. Met 1-4 gewonnen bij Besiktas.
Nu zal Besiktas vast niet met de basis gespeeld hebben, maar evengoed een opvallende uitslag. En met 3 doelpunten van Friday, die tot nu toe nog nauwelijks scoort voor AZ.
 
Bovenaan