Voorbereiding 2016/17

Pascallovic

Well-known member
Geen toeval dat dit je nu al voor de 3e keer overkomt in nog geen 150 minuten voetbal. Vlak na een doelpunt een tegentreffer incasseren.
 

Abubakari

Well-known member
Dus... 11 minuten voor tijd nog de nederlaag af weten te wenden en AFC keurig op 2-2 gehouden.
Mijn god, wat een treurnis.:eek:mg:
 

Fregge

Well-known member
Grote paniek jongens! Bosz heeft het prutswerk van de Boer de afgelopen 3 jaar er nog niet uit in 2 weken! Snel Van Gaal terug !!!!!
 

Eef de Kip

Well-known member
Word er natuurlijk niet al te enthousiast van maar laten we het nou gewoon een paar weekjes aankijken. Ik heb me er eerlijk gezegd al op ingesteld dat we met de nieuwe speelwijze van Bosz de eerstkomende tijd wel tegen een paar zeperds aan zullen lopen maar goed, dat waren we toch wel gewend de laatste paar jaar?
 

Ceephax

New member
6 tegengoals in de laatste 2 wedstrijden, al waren het niet de minste tegenstanders natuurlijk. Wat Ajax onder Bosz echt mist is een spits die er elke wedstrijd 5 inlegt.
 

Pascallovic

Well-known member
Word er natuurlijk niet al te enthousiast van maar laten we het nou gewoon een paar weekjes aankijken. Ik heb me er eerlijk gezegd al op ingesteld dat we met de nieuwe speelwijze van Bosz de eerstkomende tijd wel tegen een paar zeperds aan zullen lopen maar goed, dat waren we toch wel gewend de laatste paar jaar?

Natuurlijk zullen we tegen zeperds aanlopen en moeten we het eerst een tijdje aankijken voordat we conclusies kunnen trekken, maar tegen dit soort tegenstanders en het collectief falen van vorig jaar tegen de Graafschap verwacht ik meer. De tegentreffers van vandaag en zaterdag hadden niks met speelwijze te maken. Ze letten gewoon niet op. Dat er aanvallend veel moet worden ingeslepen dat snap ik, maar dan mag je achterin nog wel opletten.

De beoogde basis qua namen heeft tot nog toe 2x 45 minuten gespeeld. In die tijd hebben ze er 0 gemaakt en 3 tegengekregen. Dat is gewoon pijnlijk.
 
Laatst bewerkt:

DeftonesJP

New member
Wellicht is het op termijn een goede zaak omdat Bosz een stok heeft om mee te slaan en er een aantal lieden uit te halen die niet presteren. Ik vrees echter dat we de komende maanden nog wel meer van dit soort teleurstellingen gaan krijgen. Hopelijk is het de moeite waard.
 

gevegt

Well-known member
Ajax komt niet op het grondgebied van Dalfsen een oefenwedstrijd spelen. De burgemeester heeft het verboden.
Held!
 

gevegt

Well-known member
Het volledige verhaal.

DALFSEN – NIEUWLEUSEN – Recente ontwikkelingen dwingen burgemeester deze moeilijke beslissing te nemen.

Zowel gisteren als vandaag heeft er intensief contact plaatsgevonden tussen burgemeester Han Noten, politie en het Openbaar Ministerie (OM) om de laatste ontwikkelingen rondom de wedstrijd Ajax – AA Gent te bespreken. Bij politie is informatie binnengekomen dat een groep harde kernsupporters van Ajax zich zullen gaan verzamelen niet ver van Nieuwleusen en dat deze groep ook harde kernsupporters van Anderlecht heeft uitgenodigd. De kans is re?el dat deze supporters de wedstrijd tussen Ajax en AA Gent op het terrein van USV in Nieuwleusen willen bezoeken en mogelijk misbruiken. Hierdoor wordt het risico voor bezoekers te groot om de wedstrijd door te laten gaan.

De burgemeester neemt deze beslissing met pijn in zijn hart, omdat hij weet hoe enthousiast USV met al haar leden is over de komst van Ajax naar Nieuwleusen. “Ik weet dat de club al weken uitkijkt naar morgen, omdat ik zie wat de komst van Ajax met de club doet. Het bestuur en de vrijwilligers zijn al weken bezig om de club er tip top uit te laten zien en alle benodigde werkzaamheden te verrichten. Maar op basis van de recente ontwikkelingen kan ik de veiligheid van bezoekers niet garanderen, waardoor ik verplicht ben om de wedstrijd te verbieden”.

Ook de wedstrijd tussen Ajax en Krylia Sovetov is door deze ontwikkeling geannuleerd. Op zaterdag 16 juli stond om 15.30 uur de wedstrijd tussen Ajax en AA Gent op het programma. Om 18.00 uur zou de wedstrijd Ajax – Krylja Sovetov plaatsvinden.
 

Forza AZ

Well-known member
AZ-Almere City FC 4-0 (3-0)

3.Garc?a 1-0
30.Helmer 2-0
33.Helmer 3-0
61.Helmer 4-0

Olij, Johansson, Hatzidiakos, Bakker (46.J. Wuytens), Brezancic, Helmer, M?hren (62.Duin), Ouwejan (46.Wijndal), Lewis (62.Doodeman), Druijff, Garc?a (62.Sakirovski)

PS: Dit was het reserve team. Vanavond speelt het basisteam nog tegen Telstar.
 

De Groene Scout

Well-known member
FC Twente hield ongeveer 80 minuten stand tegen PAOK Saloniki, maar verloor uiteindelijk toch met 2-0.
Scouts van Ajax waren aandachtig toeschouwer.
 

Pascallovic

Well-known member
Lijkt nog steeds nergens op. Vandaag 0-2 verloren van AA Gent. Wederom komt de beoogde eerste keus niet tot een doelpunt en die formatie staat nog steeds droog qua doelpunten. Begin mij inmiddels wel zorgen te maken. Opstartproblemen kan altijd, maar het begint wel ernstig te worden en geeft weinig vertrouwen voor de start van het seizoen. Over anderhalve week wacht PAOK al.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is snel. Die Bosz ligt er straks nog voor de competitiestart eruit.
 
Bovenaan