gevegt
Well-known member
Die eilanders komen graag hier heen om tegen de landskampioen te spelen.Ze zijn in Londen toch wel wat meer gewend dan die paar boefjes uit Eindhoven?
Het schijnt zelfs dat ze er voor betalen.
Die eilanders komen graag hier heen om tegen de landskampioen te spelen.Ze zijn in Londen toch wel wat meer gewend dan die paar boefjes uit Eindhoven?
Kan ik me voorstellen. Wie wil er nu niet tegen PSV spelen in Driel?Die eilanders komen graag hier heen om tegen de landskampioen te spelen.
Het schijnt zelfs dat ze er voor betalen.
Kan ik me voorstellen. Wie wil er nu niet tegen PSV spelen in Driel?
Kan ik me voorstellen. Wie wil er nu niet tegen PSV spelen in Driel?
De Hools from Eindhoven, tja dan kun je beter de wedstrijd verbieden....Omdat er signalen zijn dat de harde kern van PSV even lekker aanwezig wil zijn bij de oefenwedstrijd tegen QPR, heeft de burgemeester de wedstrijd afgelast.
En FC Twente boekte een knap 1-1 gelijkspel tegen Sportfreunde Lotte op een geheime locatie. E?n of andere Fin waar ik nog nooit van heb gehoord scoorde.
Salhi eigen jeugd?
De reserves deden het in de 2e helft slecht, vandaar de matige score.Matig hoor.
De reserves deden het in de 2e helft slecht, vandaar de matige score.
Regioteam effeweg.nl - PEC Zwolle 0-10 (7' Mokhtar 0-1, 15' Mokhtar 0-2, 18' Van Polen 0-3 penal, 20' Marcellis 0-4, 25' Brama 0-5, 30' Marinus 0-6, 40' Kvida 0-7, 45' Menig 0-8, 61' Achahbar 0-9, 83' Evre 0-10)
1e helft: Hauptmeijer; Van Polen, Marcellis, Van Looij, Kvida; Brama, Dekker, Marinus; Ehizibue, Mokhtar, Menig.
2e helft: Bredewolt; Evre, Van de Pavert, Sandler, Bruintjes; Saymak (76. Dekker), Hebling, Balogiannis; De Boom (64. Ehizibue), Achahbar, Karagounis (76. Kvida).
Niet bij selectie: Schenkeveld, Thomas (beiden geblesseerd), Verdonk (oranje onder 19 richting ek), Vd Hart, Begois, Lam en Nijland.
Max de Boom moest zich in 2e helft laten vervangen met hamstringblessure.