Voorbereiding 2016/17

Satyr

Administrator
Forumleiding
Drachtster Boys - Heerenveen 0-4. Meest opvallende was het debuut van Kik Pierie, die is pas 15 jaar. Hij speelde als 14 jarige al de bekerfinale met de A-junioren en scoorde een penalty. Valt me nog mee dat Ajax hem niet heeft opgepikt.
 

Unregistere

Well-known member
Drachtster Boys - Heerenveen 0-4. Meest opvallende was het debuut van Kik Pierie, die is pas 15 jaar. Hij speelde als 14 jarige al de bekerfinale met de A-junioren en scoorde een penalty. Valt me nog mee dat Ajax hem niet heeft opgepikt.

Dan hebben ze mazzel. Gisterochtend vertelde de KNVB nog dat volgens de nieuwe regels speler van 14 jaar niet meer in een eerste elftal mogen spelen. Ook niet bij de amateurs. Je moet minimaal 15 zijn. Dus Kik voldoet gelukkig wel aan de eisen!
 

delmaestro

Well-known member
En Shakhtar Donetsk heeft dit jaar de Arnhem Cup gewonnen?

Shakhtar Donetsk, die Oekra?nse ploeg die de Arnhem Cup heeft gewonnen, heeft hun stunt geen vervolg kunnen geven. De oefenwedstrijd Vitesse -Shakhtar is ge?indigd in een 2-0 overwinning voor de Arnhemmers.

Toch wel een puike prestatie...
 

Batigoal

Well-known member
Shakhtar Donetsk, die Oekra?nse ploeg die de Arnhem Cup heeft gewonnen, heeft hun stunt geen vervolg kunnen geven. De oefenwedstrijd Vitesse -Shakhtar is ge?indigd in een 2-0 overwinning voor de Arnhemmers.

Toch wel een puike prestatie...

Met welke spits speelt Vitesse eigenlijk in de voorbereiding? Solanke is weer terug gegaan en ik denk dat Dauda ook wel vertrekt of al weg is.

En had Qazaishvili nog een doorlopend contract of is hij al vertrokken?
 

delmaestro

Well-known member
Met welke spits speelt Vitesse eigenlijk in de voorbereiding? Solanke is weer terug gegaan en ik denk dat Dauda ook wel vertrekt of al weg is.

En had Qazaishvili nog een doorlopend contract of is hij al vertrokken?

Met Yuning Zhang. Een speler die twee jaar geleden is aangetrokken voor het beloftenelftal, met het idee dat ie een keer de stap maakt. Is eind vorig seizoen gedebuteerd. Daarnaast is ook Dauda terug van zijn verhuurperiode aan Hearts. Volgens mij moeten dit de twee spitsen gaan worden voor in ieder geval de komende 7 maanden...
 
Laatst bewerkt:

Mommiej

Well-known member
SC Genemuiden - PEC Zwolle 0-1 (73. Ehizibue 0-1)

opstelling: Vd Hart; Van Polen (46. Evre), Marcellis (46. Sandler), Vd Pavert (61. Van Looy), Kvida (61. Bruintjes); Brama (61. Saymak), Hebling (46. Dekker); Menig (46. Ehizibue), Marinus (61. Balogiannis), Mokhtar (61. Karagounis); Achahbar (61. Dabaghian).
 

Forza AZ

Well-known member
Polderse Selectie-AZ 0-9 (0-4)

10.Janssen 0-1
20.Vlaar 0-2
24.Janssen 0-3
45.Til 0-4
56.M?hren 0-5 pen
59.Dos Santos 0-6
74.Druijf 0-7
75.M?hren 0-8
80.M?hren 0-9

Olij (46.Schendelaar), Luckassen (46.Opdam), Vlaar (46.Hatzidiakos), Bakker (46.Van Eijden), Brezancic (46.Haps), Til (46.Hupperts), Seuntjens (46.Helmer), Wijndal (46.S. Wuytens), Jahanbakhsh (46.Druijf), Janssen (46.M?hren), Garc?a (46.Dos Santos)

PS: Polderse Selectie bestond uit spelers van Kleine Sluis (3e klasse), Winkel (4e klasse), Wieringerwaard (4e klasse) en ZAP (2e klasse)
 

De Groene Scout

Well-known member
Ai,ai, na twee matige overwinningen tegen amateurs en een zwakke 1-1 tegen een 3e bundesliga clubje kon het nog erger. Vanavond verloor Twente met 1-0 van de Deense middenmoter FC Nordsjaellan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ai,ai, na twee matige overwinningen tegen amateurs en een zwakke 1-1 tegen een 3e bundesliga clubje kon het nog erger. Vanavond verloor Twente met 1-0 van de Deense middenmoter FC Nordsjaellan.

Die gaan volgende week toch weer in competitie? Dus zo dramatisch is dat niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat jullie die oud-NAC-er Tighadouni ofzo bij Malaga gaan ophalen. Zal daarna nog wel e.e.a. volgen.
 
Bovenaan