Volleybal

Mommiej

Well-known member
Ik had de wekker gezet maar half doorheen geslapen. Uiteindelijk om half zes alsnog even de eerste set gekeken. Wilde ik toen weer gaan slapen, kwam de fanfare door het dorp om 6 uur omdat er vandaag processie is. 3 rondjes maakten ze, tot 7 uur geen oog dichtgedaan 😭
Ik was wakker in bus naar Hamburg, dus daarom wel live meegekregen
 

Mommiej

Well-known member
Geen Frankrijk of Kenia voor de vrouwen. Wel Italie, Turkije en de Dominicaanse Republiek. Dat wordt gewoon na de groepsfase weer naar huis, want je weet nu al dat de nummers 3 in de andere poules sowieso hun wedstrijd tegen Frankrijk of Kenia met 3-0 winnen. Dus zelf zal je ook met 3-0 van Dominicaanse Republiek moeten winnen en daarnaast set(s) pakken tegen Italie en Turkije.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Geen Frankrijk of Kenia voor de vrouwen. Wel Italie, Turkije en de Dominicaanse Republiek. Dat wordt gewoon na de groepsfase weer naar huis, want je weet nu al dat de nummers 3 in de andere poules sowieso hun wedstrijd tegen Frankrijk of Kenia met 3-0 winnen. Dus zelf zal je ook met 3-0 van Dominicaanse Republiek moeten winnen en daarnaast set(s) pakken tegen Italie en Turkije.
Tsja, als je je als laatste plaatst is de kans dat je sterken tegenkomt natuurlijk groot... Maar een beetje pech zit wel in deze loting, want doordat Frankrijk groepshoofd is had je ook een poule met Kenia en Frankrijk kunnen treffen en dan was de kans op kwartfinale vrij groot...
 

Mommiej

Well-known member
Tsja, als je je als laatste plaatst is de kans dat je sterken tegenkomt natuurlijk groot... Maar een beetje pech zit wel in deze loting, want doordat Frankrijk groepshoofd is had je ook een poule met Kenia en Frankrijk kunnen treffen en dan was de kans op kwartfinale vrij groot...
Ze zaten in pot 3 van de 4. 4 landen die deelnemen staan lager op de wereldranglijst nu en daar treffen ze alleen Dominicaanse Republiek van die het door b-ploeg in Nations League zover gezakt zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Joost

Well-known member
De Iraanse mannen versloegen die van Nederland vandaag met 3-2.

Gisteren won Iran na 11 nederlagen op rij ook al met 3-2 van de VS.
 
Bovenaan