gevegt
Forum Legende
Onzin, oud Ajacied Win Jansen zit er ook al jaren.Dan moet hij wel heel erg goed zijn als hij met die houding en dat accent het bij Feyenoord mag komen vertellen.
Ik heb hem opgenomen. Ik zal straks denk ik nog wel even kijken.
Onzin, oud Ajacied Win Jansen zit er ook al jaren.Dan moet hij wel heel erg goed zijn als hij met die houding en dat accent het bij Feyenoord mag komen vertellen.
Ik heb hem opgenomen. Ik zal straks denk ik nog wel even kijken.
Managers en leraren. Leraren en managers, people managers en blablabla, zitten jullie hier nu serieus naar te kijken?
Je bent gewoon chagrijnig omdat je cluppie niet goed speelt.
Even een vraag over Fox, vrijdag is het Oss-NAC. Waar kan ik dat zien op Fox? Ben ik daarvoor op het schakelkanaal aangewezen of kan ik via een link via Fox kijken? Want op Fox 3 komt Heracles en op 5 komt Volendam.
Welkom in de Eerste Divisie. Dat wordt het schakelkanaal.
Even een vraag over Fox, vrijdag is het Oss-NAC. Waar kan ik dat zien op Fox? Ben ik daarvoor op het schakelkanaal aangewezen of kan ik via een link via Fox kijken? Want op Fox 3 komt Heracles en op 5 komt Volendam.
Ziggo komt dus met een eigen kanaal waarop ze vanalles en nog wat gaan uitzenden. Ik hoorde vanochtend op de radio dat ze daarmee het klantenverlies willen gaan stoppen.
Het ziet er behoorlijk interessant uit. Naast wat voetbal zenden ze ook formule 1, tennis en Nederlandse competitiesport zoals basketbal en hockey (live) uit.
Als ik 't goed lees, zal alleen 't eerste kanaal gratis zijn. Het totale (voormalig Sport1) pakket blijft knaken kosten. Aanbod blijf hetzelfde. Weinig nieuws dus.