Ook kan ik me heel goed voorstellen dat je bij twijfel nu voor Ziggo kiest in plaats van KPN.
Ik heb ook al Ziggo gebruikt als chantagemiddel, werkt goed. 2x 3 maanden Fox dus.
Gewoon KPN opzeggen, dan is veel mogelijk. Wel link, als ze niet toegeven ben je straks nog ?cht Ziggoklant.
Ik heb geen zin in al dat gedoe en heb straks zonder moeite F1 en Spaans voetbal :duim:
Ik heb KPN en een Sport 1 abonnement. Blijft voor mij nog wel alles zoals het was? Dus niet dat ik opeens zonder Formule 1 zit?
Sport1 heeft dan ook maar 1 relevant kanaal, dus dat scheelt. Op 3 kanalen is vrijwel nooit iets te zien, golf boeit me niet en tennistoernooien van een half jaar geleden zijn ook niet bijster interessant.1 kanaal van de 6, rest is betaal
Je abonnement op Sport1 heet straks een abonnement op Ziggo Sport. mg:
Ik heb geen zin in al dat gedoe en heb straks zonder moeite F1 en Spaans voetbal :duim:
In deze regio is KPN echt foutloos, terwijl Ziggo hier klant na klant kwijtraakt. Veel problemen dus, maar dat schijnt ergens anders weer niet zo te zijn.
Oke, je krijgt er geen eigen sportzender bij, maar daar maal ik niet zo om. Kijk toch alleen maar Feyenoord op m'n kostbare zondag. En F1, maar dan via de BBC.
Ziggo, Jack van Gelder en ook nog eens op 14.
Ja, ik ben toch niet gek.
De kanaalnummers die een provider opgeeft echter niet.