Voetbal op TV

JMD

Well-known member

Dit staat er: 'Vanaf 12 november zie je elke dag sport over de volle breedte, zoals voetbal, golf, Formule 1, atletiek, rugby, NBA basketbal en tennis.'
Sport over de volle breedte dus. Er staat nergens dat je gegarandeerd alle races live ziet, of elke keer El Clasico. Er is meer sport dan alleen dat.

Dus ongetwijfeld zal El Clasico een keer live komen, en een formule1-race ook. Maar aangezien je bv ook de Diamond Leaguewedstrijden hebt, de grote golftoernooien, NBA Basketbal, tennistoernooien, is de kans ook groot dat er een keer gekozen wordt voor bv tennis of The Masters (Augusta). Verder gaf Van Gelder gisteren op de radio aan, dat ze ook bijv op dat kanaal de WK Handbal gaan uitzenden. En ook zou er aandacht komen voor NL sporten live. Dus een volleybalwedstrijd of korfbal ofzo.

Het wordt gewoon een verkapt reclamekanaal. Simpelweg omdat ze al die livesport nooit op dat ene kanaal kunnen showen. Dat zie je nu ook bij Eurosport, dat de rechten voor Italiaans en Frans voetbal heeft, maar dat vaak niet zien is op Eurosport. Wel op een van de betaalkanalen. Je zal dus gaan krijgen dat Ziggo Sport de DiamondLeague van Doha toont en dat onderaan komt te staan: nu op Sport 1: de GP van Duitsland.

Het is eigenlijk een beetje vergelijkbaar met FOX, dat een paar jaar lang 2 weekenden per jaar gratis was, maar heel toevallig net weer dicht ging als er grote duels te zien waren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je zal dus gaan krijgen dat Ziggo Sport de DiamondLeague van Doha toont en dat onderaan komt te staan: nu op Sport 1: de GP van Duitsland.

Dan heb je niet goed opgelet JMD, het komt allemaal ZIGGO Sport/ZIGGO Sport Totaal te heten.

Het is eigenlijk een beetje vergelijkbaar met FOX, dat een paar jaar lang 2 weekenden per jaar gratis was, maar heel toevallig net weer dicht ging als er grote duels te zien waren.

Sport1 is echter een aantal keren juist gratis zichtbaar geweest tijdens periodes met een paar edities El Classico.
 

ALenstra

Well-known member
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik kan me niet voorstellen dat ze grote populaire sport-evenementen gratis beschikbaar gaan stellen. Ik heb het idee dat er een addertje onder het gras zit. Of dat de vrij te ontvangen producties eigenlijk 2e rangs evenementen zijn om het mooi te zeggen.
 

Makanaky

Well-known member
Ik heb laatst de eerste helft van Bologna - Palermo gezien. Daar was geen reet aan, ondanks dat er twee goals vielen.

(Vooral) de Premier League en de Bundesliga produceren evenzogoed gortdroge draken. Jij zegt Bologna, noem ik Stoke of Hannover.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat gaat me dan weer te ver. Het blijft natuurlijk wel de shirtsponsor van Ajax 1.
 

JMD

Well-known member
Dan heb je niet goed opgelet JMD, het komt allemaal ZIGGO Sport/ZIGGO Sport Totaal te heten.
Oke, dan waar ik zei: Sport1 zeg ik nu Ziggo Sport Totaal. Stop de tijd, ik zet geen jokers in.

Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik kan me niet voorstellen dat ze grote populaire sport-evenementen gratis beschikbaar gaan stellen. Ik heb het idee dat er een addertje onder het gras zit. Of dat de vrij te ontvangen producties eigenlijk 2e rangs evenementen zijn om het mooi te zeggen.

Laat de rest nog even in de waan dat ze continu alle races live te zien krijgen of El Clasico. Ze komen er vanzelf wel achter.
 

Fabian

Active member
Ziggo, Jack van Gelder, 14, Henk ten Cate...

Ze maken het voor de Feyenoorder wel een aantrekkelijk pakket.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat Ziggo in omgeving Rotterdam toch kut is en dat het een opgegeven gebied is.
 

Fabian

Active member
Ziggo is veel klanten kwijt geraakt aan KPN. Vandaar deze opzet.

In het begin gaven ze dat niet toe overigens, maar in de laatste persberichten komt dat wel naar voren. Wat dat betreft heeft het sponsorschap van Ajax wat nadelen gehad. Maar de slechte service, die ik zelf heb ervaren, zal ook wel hebben meegespeeld. Wellicht dat eens onder de loep nemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er was toch ook sprake van veel technisch falen rondom de fusie in jullie regio?
 

Jozsef

New member
Dat laatste is regionaal bepaald.

Alles in 1 bij gemiddeld verbruik:

Volgorde consumentenbond 2015.

1-XS4All
2-KPN
3-Tele2
4-Telfort
5-Ziggo
6-Stipte
7-Online
8-Vodafone
9-Fiber

Zegt niet alles natuurlijk, maar waarom dus overstappen? Dan moet Ziggo echt alles op dat ene kanaal pleuren. Dan stappen sommigen wel over.
 
Bovenaan