JMD
Well-known member
En waar baseer jij deze wijsheid op? Ik denk namelijk van wel.
Kan ed vraag ook stellen waar jij die waarheid op baseert?
En waar baseer jij deze wijsheid op? Ik denk namelijk van wel.
Kan ed vraag ook stellen waar jij die waarheid op baseert?
Je zal dus gaan krijgen dat Ziggo Sport de DiamondLeague van Doha toont en dat onderaan komt te staan: nu op Sport 1: de GP van Duitsland.
Het is eigenlijk een beetje vergelijkbaar met FOX, dat een paar jaar lang 2 weekenden per jaar gratis was, maar heel toevallig net weer dicht ging als er grote duels te zien waren.
Ik heb laatst de eerste helft van Bologna - Palermo gezien. Daar was geen reet aan, ondanks dat er twee goals vielen.
Oke, dan waar ik zei: Sport1 zeg ik nu Ziggo Sport Totaal. Stop de tijd, ik zet geen jokers in.Dan heb je niet goed opgelet JMD, het komt allemaal ZIGGO Sport/ZIGGO Sport Totaal te heten.
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik kan me niet voorstellen dat ze grote populaire sport-evenementen gratis beschikbaar gaan stellen. Ik heb het idee dat er een addertje onder het gras zit. Of dat de vrij te ontvangen producties eigenlijk 2e rangs evenementen zijn om het mooi te zeggen.
Stelletje azijnpissers. We gaan het wel zien. Hup Ziggo!
Ik zal eerlijk zijn, zo'n gratis kanaal is nooit weg. Ik zie alleen niet veel klanten overstappen van het kwalitatief beter bekend staande KPN.
Ziggo, Jack van Gelder, 14, Henk ten Cate...
Ze maken het voor de Feyenoorder wel een aantrekkelijk pakket.
Er was toch ook sprake van veel technisch falen rondom de fusie in jullie regio?
Dat laatste is regionaal bepaald.