Punt is ook dat je met een hoop gedoe met pijn en moeite 4 euro kunt besparen. Daar is het me niet waard voor om dan maar weer af te wachten hoe je tv en internet straks werken. En een extra zender als HBO interesseert me ook niet zoveel, wat ik wil zien haal ik wel van internet.
Ik was voor werk rondom Nijmegen bezig bij de Vierdaagse. Moest ik bij de militaire begraafplaats in Groesbeek een internet verbinding hebben, blijken al die huizen en bedrijven daar om heen nog via een 56kb inbelverbinding te internetten.... mg:Jullie bellen toch nog in daar in Zuid-Limburg?
Ik was voor werk rondom Nijmegen bezig bij de Vierdaagse. Moest ik bij de militaire begraafplaats in Groesbeek een internet verbinding hebben, blijken al die huizen en bedrijven daar om heen nog via een 56kb inbelverbinding te internetten.... mg:
Vanavond om 20:00 ook de opening van Ziggo Sport met eerst Peptalk, een praatprogramma met van Gelder van Evenblij. Daarna Noorwegen v Hongarije.
Iemand die Ziggo Sport heeft gekeken?
Iemand die Ziggo Sport heeft gekeken?
Vannacht (0.30) Argentinie-Brazilie op fox 2. En ook nog Chili-Colombia, WK Kwalificatie.