Voetbal op TV

Max

Administrator
Forumleiding
Er zijn wel meer zenders die niet bij alle aanbieders in het pakket zitten. Dus dat zou ik dan ook niet zo willen stellen. Sommige aanbieders zullen een Franse zender wel standaard doorgeven en andere aanbieders weer niet.

Jozsef

New member
Onderhandelingtechnisch is dit voor elke KPN klant overigens goed nieuws.
Wachten tot dat kanaal gaat uitzenden, en dan kijken wat we eruit kunnen halen. :cool:

JMD

Well-known member
Onderhandelingtechnisch is dit voor elke KPN klant overigens goed nieuws.
Wachten tot dat kanaal gaat uitzenden, en dan kijken wat we eruit kunnen halen. :cool:

voor een ziggoklant ook ideaal hoor. Want als zij dat kanaal gaan opstarten en ik hetzelfde voor sport1 moet blijven betalen klopt er ook iets niet.

JMD

Well-known member
Volgende week zondag:
14.30
Ajax - PSV
Everton - Liverpool

17.00
Arsenal - Man United

17.30
Bayern - Dortmund

20.30
Atletico - Real

20.45
AC Milan - Napoli

Geen slecht programma..... Dit zou ik een Super Sunday willen noemen.

Abubakari

Well-known member
Ik zie geen Studio Sport topic, dus dan hier maar.

Uiteraard heb ik de tv gister gelijk na het laatste fluitsignaal uit gezet cq dwars door de thermopane gedonderd.
Dus was ik bij Studio Sport (de samenvatting fast geforward op x64) benieuwd naar wat onze Dapp're Strijders en onze trainer er van zeiden.
Komt de uit Sesamstraat ontsnapte Joep Meloen (of hoe die leipo ook maar heet) met de vraag of de Boer nog naar Engeland wilde.
Verlies je godverdomme een topper, komt men bij Studio Sport niet verder dan een off topic vraag en een clich? antwoord van 1 zin.
Ik weet ook wel dat de Boer n'tuurlijk waarschijnlijk weer een goed Ajax had gezien en dat als dat schot van Viktor er in gaat je ook gewoon wint n'tuurlijk want je geeft weinig weg n'tuurlijk. Maar dan nog.

Sowieso, Joep Schreuder.
Blij dat de CL bij SBS6 zit. En ik had nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen.(Al kijk ik er toch niet of nauwelijks meer naar nu Ajax niet meer mee doet). Ik vind Joep nog erger dan Hans Kraay junior. Zeker sinds bqandy mij vertelde wat een aardige man Kraay jr. is.;)

Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Die Verheijen heeft er wel verstand van maar Derksen heeft wel gelijk, wat een pedant mannetje is dat.

de waan

Well-known member
Ik zit zeer ge?nteresseerd te luisteren, want hij zegt goede dingen, maar hij is tegelijkertijd onuitstaanbaar.

Dat rare Amsterdamse accent helpt natuurlijk ook al niet mee.

gevegt

Well-known member
Ik zit zeer ge?nteresseerd te luisteren, want hij zegt goede dingen, maar hij is tegelijkertijd onuitstaanbaar.

Normaal haak ik dan direct af, maar bij hem niet. Hij zegt echt goede dingen.
Wat ik tot nu mis is de mentale vermoeidheid van een speler. Dat heeft ook veel invloed op de prestaties en blessuregevoeligheid.

Eef de Kip

Well-known member
Ik hoorde 'm ook zeggen dat de jeugdopleiding Feyenoord heeft gered van het faillissement, dat wist ik ook nog niet.

Max

Administrator
Forumleiding

Dan moet hij wel heel erg goed zijn als hij met die houding en dat accent het bij Feyenoord mag komen vertellen.

Ik heb hem opgenomen. Ik zal straks denk ik nog wel even kijken.

Bovenaan