Hahaha. Wat een hoop onzin bij elkaar.
Als dat zo zou zijn, waarom doen ze dat dan niet in andere welvarende landen?
En die zogenaamde beroepsbevolking, laten we die dan ook thuis werken en in het weekend?
En dan nog het argument dat het kleinere klassen op zal leberen. Wie zegt dat? Misschien 1 of 2 leerlingen? Zet totaal geen zoden aan de dijk.
Als dat zo zou zijn, waarom doen ze dat dan niet in andere welvarende landen?
En die zogenaamde beroepsbevolking, laten we die dan ook thuis werken en in het weekend?
En dan nog het argument dat het kleinere klassen op zal leberen. Wie zegt dat? Misschien 1 of 2 leerlingen? Zet totaal geen zoden aan de dijk.