Bonehead
Well-known member
Friesland heeft duidelijk alleen sociale media in zijn eigen dialect.
Smit praat altijd Riemer van der Velde na. Ik sluit niet dat deze wat in het Fries de wereld heeft gebrabbeld.
Friesland heeft duidelijk alleen sociale media in zijn eigen dialect.
Smit praat altijd Riemer van der Velde na. Ik sluit niet dat deze wat in het Fries de wereld heeft gebrabbeld.
En een whisky met ijs.Hij zal ongetwijfeld wel even aan de Beerenburg hebben gesnuffeld ja.
Net in de intro voor Studio Voetbal: voorstel eredivisie naar 16 ploegen 'en dat gaat gebeuren ook' aldus Egbers.
Is dus allang bekonkeld.
Alleen 2 clubs minder toelaten gaat natuurlijk helemaal niks helpen. Dan moet je wel wat meer maatregelen nemen zoals het playoffs-systeem in Belgi? of iets in die richting.
Hangt er vanaf wat je met de jong elftallen doet. Die blijven momenteel makkelijk overeind en heb niet het idee dat een Jong AZ en eventueel Jong Feyenoord/Heerenveen zoiets ook niet zouden kunnen. Dan heb je plotseling wel heel veel teams in een kleine competitie die om spek en bonen meedoen.Het aantal van 16 clubs doorzetten naar beneden zou echt geen gek idee zijn. Daarmee maak je ook de Eerste en Tweede Divisie interessanter.
Het aantal van 16 clubs doorzetten naar beneden zou echt geen gek idee zijn. Daarmee maak je ook de Eerste en Tweede Divisie interessanter.
Denk je echt dat het niveau omhoog gaat als twee Eredivisieteams erbij komen (zouden met de huidige stand bijv. Roda en Go Ahead zijn) in de Eerste Divisie en daar weer een paar aan de onderkant weg haalt (op dit moment dus Achilles, FC Dordrecht, Jong FC Utrecht, Fortuna Sittard)? Denk dat het daarmee niet gaat veranderen. Dat lijkt me dan alleen interessant voor de Tweede Divisie en dan nog lopen de fans van de clubs daar niet zo warm voor deze 4 clubs vermoed ik.
Hoewel ik niet direct fan ben van het playoffsysteem in Belgi? is het wel een feit dat het einde van de competitie erg spannend is, de toeschouwersaantallen volgens mij zelfs iets beter zijn dan tijdens de reguliere competitie en de inkomsten daarmee iets hoger. Dan verander je wel degelijk iets aan je competitiestructuur en ik geloof dat de topteams beter getraind worden in belangrijke duels. Die weerbaarheid ontbreekt nu vaak bij de topclubs.
Waarom vallen discussies altijd stil wanneer ik wat post. Is er geen speld tussen te krijgen? Ja dat zal het wel zijn.
18 clubs lijkt me wel voldoende.
Of mag ik dan niet meer mee?