maar die tegenstander vind ik weinig aansprekend
Je gaat toch voor HHC/3e helft en niet de tegenstander? Wat de fuck maakt het uit of het AFC of ONS is...
maar die tegenstander vind ik weinig aansprekend
Dat zou je zeggen ja. Maar er zijn toch genoeg mensen die blijkbaar ook naar de tegenstander kijken bij het bepalen of ze wel of niet naar een wedstrijd gaan.Je gaat toch voor HHC/3e helft en niet de tegenstander? Wat de fuck maakt het uit of het AFC of ONS is...
Stel dat voor een Jupiler League club spelen op zondag verplicht wordt :
Wellicht is het dan inderdaad handig een knip te maken.
Zie 8.30 uur
Oefenduels? Dat zijn nou net de wedstrijden die nergens om gaan.
Maar hoe gaan ze extra geld verdienen?Je slaat de plank volledig mis. Het gaat om het eerste deel van het woord, bovendien is het belangrijk een goed wedstrijdritme te onderhouden. Het beste is natuurlijk om in de CL of de EL te spelen, maar als je bent uitgeschakeld of je niet hebt gekwalificeerd, zul je wat anders moeten doen. Je kunt een partijtje tijdens de training doen, maar oefenduels zijn het beste. Bij trainingspartijen speel je altijd tegen dezelfde spelers. Bij oefenduels speel je steeds tegen andere teams, die ieder andere speelstijlen gebruiken, dat is veel leerzamer.
Maar hoe gaan ze extra geld verdienen?
Die gaan ook hun best niet doen, of hun beste spelers sturen. Dus het moet nog maar blijken dat je tegen een hoger niveau komt te spelen. Ook speel jezelf niet helemaal geconcentreerd als er niks op het spel staat en je 3 dagen later een wedstrijd hebt dat wel ergens om gaat.Wat schieten die Bundesliga en Premier League clubs ermee op, om doordeweeks tegen Nederlandse clubs te oefenen? Volgens mij hebben die al vrij drukke programma's en kost het behalve geld ook veel (reis)tijd.
Wat schieten die Bundesliga en Premier League clubs ermee op, om doordeweeks tegen Nederlandse clubs te oefenen? Volgens mij hebben die al vrij drukke programma's en kost het behalve geld ook veel (reis)tijd.
Die gaan ook hun best niet doen, of hun beste spelers sturen. Dus het moet nog maar blijken dat je tegen een hoger niveau komt te spelen. Ook speel jezelf niet helemaal geconcentreerd als er niks op het spel staat en je 3 dagen later een wedstrijd hebt dat wel ergens om gaat.