Vitesse Transfer topic

Max

Administrator
Forumleiding
? 750.000 en af van dat Chelsea gezeik lijkt mij waarschijnlijker als voornaamste redenen voor vertrek.
 

JMD

Well-known member
Ja en het niveau van de scheidsrechters in Isra?l is natuurlijk stukken hoger dan in Nederland maar goed, 750000 Euro als ik het goed gelezen heb dus het lijkt me wel duidelijk.

Daar is het zo mogelijk nog slechter gesteld met de scheidsen, maar werkt Bosz voor een topclub...

Maar goed, ik ben het met Max eens dat geld wel de reden zal zijn, in combinatie met de bemoeienis van Chelsea.
 

Mr. Wrong

New member
Allemaal speculatie.
Die hele samenwerking met Chelsea is totaal niet transparant en daardoor gaan wij naar allerlei mogelijke oorzaken gissen. We weten het gewoon niet.
 

ALenstra

Well-known member
De KNVB heeft na een onderzoek toch bepaalt dat Chelsea geen enkele invloed binnen Vitesse heeft?
 

Methone

New member
Bosz had onlangs een aanvaring met Merkel, een lid van de RvC. Wellicht heeft dat er ook mee te maken.
Yevgeni Merkel is door Chelsea bij Vitesse in de RvC gezet.
 

Methone

New member
'Vitesse broedt op opvolging Bosz en stelt lijst met vijf namen op'

Vitesse is druk op zoek naar de vervanger van Peter Bosz. De Arnhemmers hebben inmiddels een aantal kandidaten in hun hoofd, meldt het Algemeen Dagblad woensdag.

* Streppel
* Stegeman
* Van de Looi
* Verbeek
* Schreuder

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...g-bosz-en-stelt-lijst-met-vijf-namen-op-.html

Ik denk eerder dat het een lijstje is wat ze bij het AD zelf hebben verzonnen, aangezien een aantal van deze trainers niet echt in het plaatje passen.
Ik zelf denk dat het Stegeman gaan worden.
 
G

Gast

Guest
Bij vd Brom kwam intercity Antwerpen + een zak geld voorbij. Nooit is er iets gemeld (tijdens of daarna) over een eventueel Chelsea bemoeienis.
 

Methone

New member
Dan heb je het niet helemaal gevolgd toendertijd, vd Brom heeft zelf meerdere keren aangegeven dat hij gedwongen werd om bij Vitesse te vertrekken.

'Het liefst had ik nog bij Vitesse gewerkt, maar ik m??st weg', vertelt Van den Brom. 'Het was niet mijn beslissing. Voor nul procent. Ik heb er nooit veel over gezegd omdat ik geen zin had in het verleden te blijven hangen. Genoeg mensen binnen Vitesse wisten hoe het zat.'
 

delmaestro

Well-known member
Dan heb je het niet helemaal gevolgd toendertijd, vd Brom heeft zelf meerdere keren aangegeven dat hij gedwongen werd om bij Vitesse te vertrekken.

Ik heb die citaten ook gelezen. Ze gingen over Jordania, niet over Chelsea. En voor zover Jordania werd aangestuurd door iemand anders: Dit was Chigirinsky, wederom niet Chelsea.

Het weg moeten van Van den Brom is inmiddels dus bekend. de reden waarom echter niet...
 

delmaestro

Well-known member
Eerste versterking voor het nieuwe seizoen is binnen. Navarone Foor, gratis opgepikt bij het rivaaltje over het Waaltje...
 
G

Gast

Guest
Gewoon een goede versterking. Los van alle sentimenten al begrijp ik ze heel goed. En Foor zal heel sterk in zijn schoenen moeten staan om hier te slagen. Hij is van harte welkom, maar het krediet is snel verspeeld. Dat is het normaal gesproken al zo in het (over)kritische Arnhem, nu helemaal natuurlijk. Ik hoop dat we veel plezier gaan beleven aan hem en hij Ibarra doet vergeten. Al hoeft die daar nou niet zo heel erg zijn best voor te doen.
 

Pieros

Active member
Gewoon een goede versterking. Los van alle sentimenten al begrijp ik ze heel goed. En Foor zal heel sterk in zijn schoenen moeten staan om hier te slagen. Hij is van harte welkom, maar het krediet is snel verspeeld. Dat is het normaal gesproken al zo in het (over)kritische Arnhem, nu helemaal natuurlijk. Ik hoop dat we veel plezier gaan beleven aan hem en hij Ibarra doet vergeten. Al hoeft die daar nou niet zo heel erg zijn best voor te doen.
Een goede versterking? Vind dat wel meevallen. In al die jaren dat hij bij NEC heeft gespeeld heb ik me vaak afgevraagd waarom hij opgesteld stond. In mijn ogen heeft hij niks extra's wat het team echt sterker maakt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben er ook niet zo kapot van. Hij heeft wel z'n momenten waarin je bepaalde klasse ziet, maar veel vaker is hij de grote afwezige en speelt hij dramatisch. Zijn rendement was eerder al aangehaald; ook ondermaats. Ik moet nog maar zien of hij ?berhaupt veel gaat spelen bij Vitesse.
 
Bovenaan