Ja en het niveau van de scheidsrechters in Isra?l is natuurlijk stukken hoger dan in Nederland maar goed, 750000 Euro als ik het goed gelezen heb dus het lijkt me wel duidelijk.
in combinatie met de bemoeienis van Chelsea.
Dat moet hij van tevoren toch ook wel hebben geweten.
Dat moet hij van tevoren toch ook wel hebben geweten.
'Vitesse broedt op opvolging Bosz en stelt lijst met vijf namen op'
Vitesse is druk op zoek naar de vervanger van Peter Bosz. De Arnhemmers hebben inmiddels een aantal kandidaten in hun hoofd, meldt het Algemeen Dagblad woensdag.
* Streppel
* Stegeman
* Van de Looi
* Verbeek
* Schreuder
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...g-bosz-en-stelt-lijst-met-vijf-namen-op-.html
'Het liefst had ik nog bij Vitesse gewerkt, maar ik m??st weg', vertelt Van den Brom. 'Het was niet mijn beslissing. Voor nul procent. Ik heb er nooit veel over gezegd omdat ik geen zin had in het verleden te blijven hangen. Genoeg mensen binnen Vitesse wisten hoe het zat.'
Dan heb je het niet helemaal gevolgd toendertijd, vd Brom heeft zelf meerdere keren aangegeven dat hij gedwongen werd om bij Vitesse te vertrekken.
Eerste versterking voor het nieuwe seizoen is binnen. Navarone Foor, gratis opgepikt bij het rivaaltje over het Waaltje...
Een goede versterking? Vind dat wel meevallen. In al die jaren dat hij bij NEC heeft gespeeld heb ik me vaak afgevraagd waarom hij opgesteld stond. In mijn ogen heeft hij niks extra's wat het team echt sterker maakt.Gewoon een goede versterking. Los van alle sentimenten al begrijp ik ze heel goed. En Foor zal heel sterk in zijn schoenen moeten staan om hier te slagen. Hij is van harte welkom, maar het krediet is snel verspeeld. Dat is het normaal gesproken al zo in het (over)kritische Arnhem, nu helemaal natuurlijk. Ik hoop dat we veel plezier gaan beleven aan hem en hij Ibarra doet vergeten. Al hoeft die daar nou niet zo heel erg zijn best voor te doen.