Vitesse Nieuws topic

noordooster

Well-known member
Vitesse gaat beloftentrainer Joseph Oosting aanstellen als interim-coach; denk dat NoordOoster nu wel fan van Vitesse wordt.

Mooi voor Oosting dat hij de kans kreeg en ook mooi, dat hij succes heeft.
Ik gun hem dat vooral ook omdat ik vind, dat zijn ontslag bij HHC nogal sneu was.
Ik blijf erbij, dat de slechte resultaten van toen niet aan hem lagen.
Overigens is Joseph Oosting nu eindelijk ook toegelaten tot de cursus coach betaald voetbal.
En zijn zoon Thijs schijnt het goed te doen bij AZ. Die heeft daar onlangs een mooi contract getekend.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik meen een paar weken terug te hebben gelezen dat Sturing geen trainer wilde worden.

Unregistere

Well-known member
Mo Allach heeft zich ziek gemeld. Dit zaakje stinkt aan alle kanten natuurlijk.

En hoe kun je zo'n sympathieke man als Oosting na zo'n serie nou toch weer aan de kant schuiven voor de man met het blockhead kapsel??

Deathprod

Well-known member
Oosting heeft geen papieren om hoofdtrainer te blijven. Allach is al vervangen door VanHintum en de KVK geeft ook aan dat de statuten sinds vorige week zijn gewijzigd.

Batigoal

Well-known member
Oud-Vitesse-speler Renato Ibarra is ontslagen door zijn Mexicaanse club América. En dat is niet zonder reden, want hem hangt een 40-jarige gevangenisstraf boven het hoofd. Hij zou met een paar vrienden zijn ex en diens zus hebben afgeranseld. Hem wordt een dubbele poging tot moord ten laste gelegd en omdat zijn verdediging zo slecht is hebben al twee advocaten van hem deze zaak opgegeven.

Ibarra was al eerder aangeklaagd vanwege mishandeling van zijn ex.

Pascallovic

Well-known member
Die advocaten zijn toch gewoon zijn verdediging, dus als die opgeven is dat omdat ze er zelf niks van gebakken hebben. Als je iemand zijn onschuld niet kunt bewijzen, moet je nog altijd proberen er een zo laag mogelijke straf uit te halen. (geredeneerd vanuit een advocaat van de verdachte natuurlijk)

Susa

New member
Josip (Joe) Bacák.......

Wat mij betreft op eenzame hoogte:duim:

Kreeg meer klaar op de Korenmarkt dan op het veld. Deze parel werd door good old Leo Beenhakker naar Arnhem gehaald.

ALenstra

Well-known member
Getverderrie! Maar dat Vitesse was echt wel een goed team. Ook de laatste club die na promotie naar de eredivisie direct Europees voetbal haalde.

Atreides

Well-known member
Edward Sturing, toch mooi een voetballer met interlands achter zijn naam bij Vitesse. Een zeldzaamheid en ook een zeldzame clubman die zo tegen zijn 75e ongetwijfeld net zo vaak interim-hoodtrainer is geweest van Vitesse als dat hij eredivisie duels heeft gespeeld.

Zijn iconisch kapsel helpt natuurlijk ook:
edward-sturing-3.jpg?w=840&h=505.jpg

Bovenaan