Vitesse Nieuws topic

Atreides

Well-known member
Honda, Bazoer, Matavz, Linssen.

Zitten een hoop interessante spelers bij voor Feyenoord. Mocht Feyenoord ergens nog een potje met geld vinden zou ik zeker Linssen proberen te halen met ingang van 2020/2021.
 

delmaestro

Well-known member
Linssen, Matavz en Honda zijn komende zomer transfervrij. Alleen het salaris hoeft dus bepaald en betaald te worden. He jammer, gaat Feyenoord er naast pissen...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bryan Linssen is transfervrij. Vind ik nou ook niet echt een ambitieuze aankoop. Matavz geldt hetzelfde voor. Transfervrije en niet erg ambitieus. Bazoer niet transfervrij. Als je daar een transfersom voor moet gaan neerleggen is het een lastig verhaal. Na dit seizoen is Honda nog een jaartje ouder. Die had prima gepast bij het ensamble onder Stam. Over Vitesse gesproken. Bony is volgens mij nog steeds clubloos.
 

Batigoal

Well-known member
Zonde zeg! Leuke vent, weer eens wat anders om er bij te hebben. Wel mooi de manier waarop hij letterlijk de eer aan zichzelf hield en afscheid nam.
 

Unregistere

Well-known member
Okee, wie volgt hem op. Maurice Steijn?

Die ontbreekt in de poll, want die wil zijn salaris van zijn ex-club opstrijken voor hij elders start.

Poll: Vitesse moet als nieuwe trainer gaan voor...
[*]Edward Sturing
[*]Jaap Stam
[*]Raymond Atteveld
[*]Dennis en Jhon van Beukering
[*]Sarina Wiegman
[*]Erwin van de Looi
[*]Kristof Aelbrecht
[*]Jean-Paul van Gastel
[*]Bob Peeters
[*]Peter Boeve met Henk Wisman
[*]Roy Makaay
[*]Robert Molenaar
[*]Peter van den Berg
[*]Zeljko Petrovic
[*]Theo Janssen en Nick Hofs
[*]Robert Maaskant
[*]Ren? Eijer
[*]John Lammers
[*]Clarence Seedorf
[*]Avram Grant
[*]iemand anders, nl... (noem naam)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

Atreides

Well-known member
Sturing lijkt me de aangewezen persoon als interim trainer.

Ik vind dit echt zonde, het lag toch niet aan de trainer bij Vitesse.

Jammer dat zo'n markant figuur verdwijnt. Maar het voetbal was met het Vitesse materiaal om te janken.
 

Batigoal

Well-known member
Wat ik wel opvallend vond en vind is dat ze echt een goede en brede selectie hebben, maar het centraal achterin (toch een belangrijk onderdeel) met twee zachtgekookte eieren doen (Doekhi en Obispo).
 

De Groene Scout

Well-known member
Vitesse gaat beloftentrainer Joseph Oosting aanstellen als interim-coach; denk dat NoordOoster nu wel fan van Vitesse wordt.
 
Bovenaan