Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zitten een hoop interessante spelers bij voor Feyenoord. Mocht Feyenoord ergens nog een potje met geld vinden zou ik zeker Linssen proberen te halen met ingang van 2020/2021.
Linssen, Matavz en Honda zijn komende zomer transfervrij. Alleen het salaris hoeft dus bepaald en betaald te worden. He jammer, gaat Feyenoord er naast pissen...
Bryan Linssen is transfervrij. Vind ik nou ook niet echt een ambitieuze aankoop. Matavz geldt hetzelfde voor. Transfervrije en niet erg ambitieus. Bazoer niet transfervrij. Als je daar een transfersom voor moet gaan neerleggen is het een lastig verhaal. Na dit seizoen is Honda nog een jaartje ouder. Die had prima gepast bij het ensamble onder Stam. Over Vitesse gesproken. Bony is volgens mij nog steeds clubloos.
Wat ik wel opvallend vond en vind is dat ze echt een goede en brede selectie hebben, maar het centraal achterin (toch een belangrijk onderdeel) met twee zachtgekookte eieren doen (Doekhi en Obispo).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.