Vitesse Nieuws topic

ALenstra

Well-known member
Je kan wel verzwijgen dat je volgend seizoen bij een andere club zit maar het komt toch altijd uit.
 

delmaestro

Well-known member
Het gaat natuurlijk niet om die laatste 4 potjes, maar om wat er daarna komt. Kijkend naar het programma van Vitesse en de clubs om hen heen op de ranglijst, gaan ze zeer waarschijnlijk 6e, 7e of 8e worden, en dus de playoffs in. Omdat AZ en Feyenoord als bekerfinalisten (zeer waarschijnlijk) 3e en 4e worden, gaan de playoffs dus tussen de nummers 5 t/m 8 dit jaar.

Met Fr?ser lijkt de magie echter uitgewerkt te zijn. Ik wil niet teveel op zijn sterke en zwakke aspecten ingaan, maar hij kwam naar mijn idee binnen als een mannetjesputter, die in ieder geval op mentaal vlak wel wat voor elkaar kon krijgen. De mentaliteit, vechtlust en saamhorigheid lijkt op dit moment echter helemaal naar de klote. Het is geen team, en het toeval wil dat dit heel nadrukkelijk te merken is sinds Fr?ser heeft laten weten aan het einde van het seizoen te vertrekken. Dus nu lozen, en onder het bewind van de assistent Sturing in 4 wedstrijden e.e.a. omzetten, en dan proberen nog te vlammen in de playoffs, lijkt me een heel re?le gedachte...
 

delmaestro

Well-known member
En het lijkt me inderdaad ook wel prettig voor Fr?ser om niet tegen Sparta te hoeven spelen. Elke uitslag zou voor hem in zijn situatie er een met consequenties (kunnen) zijn...
 

Unregistere

Well-known member
Khalid Karami is binnen. Komt transfervrij over van Excelsior. De rechtsback (28) tekent voor twee jaar in Arnhem.
 

Janssen

Well-known member
Vitesse Nieuws topic

Ik ben fan van die Slutsky hoor. Zag beelden op Fox van zij toer door Arnhem, die gast is geweldig.
 

Batigoal

Well-known member
Is er de verwachting bij de Vitesse-fans dat Slutsky 'gewoon' blijft? En wat de mening van de supporters over hem?

Ben ik wel naar benieuwd, want ik vind het wel een goeie kerel.
 

delmaestro

Well-known member
Is er de verwachting bij de Vitesse-fans dat Slutsky 'gewoon' blijft? En wat de mening van de supporters over hem?

Ben ik wel naar benieuwd, want ik vind het wel een goeie kerel.

Ja die blijft wel. Halverwege het seizoen die twee Russische assistenten ge?nstalleerd. Plus op de ranglijst het best mogelijke resultaat gehaald. Het voetbal zelf is twijfelachtig. Het is minder dan onder Bosz, het is beter dan onder Fraser, maar het spreekt in zijn voordeel dat iedereen weet dat hij vaak moest puzzelen met een voor Vitesse begrippen enorm blessurejaar achter de rug. Daarnaast is het een sympathieke kerel, met internationaal enigszins aanzien, en dat helpt natuurlijk ook enorm.En last but not least: de TD is onlangs gewijzigd. Mo Allach zit weer in Arnhem, en de combinatie Allach/Slutsky is een erg interessante voor de komende transferwindow in mijn ogen.
 

Unregistere

Well-known member
Vaste volgers moeten het 'blockhead' van Edward Sturing komend seizoen missen op de bank. Hij mist de klik met Slutsky en verruilt zijn rol als assistent-trainer voor een functie in de scouting en de jeudgopleiding.
 

Unregistere

Well-known member
Lord Nelom is op proef bij Vitesse! :duim:

DUkEtQ0X4AY8jnC.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan