Vitesse Nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat kan alleen Dejan Curovic zijn, met kort daarachter Theo Janssen en Bart Latuheru.

Dejan Curovic; maker van de laatste goal op Nieuw Monnikenhuijze en eerste goal in de Gelredome.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben opgegroeid in de tijd dat Bob Peeters een dure topaankoop van Vitesse was! Op zich interessante teams vond ik het altijd. Bijvoorbeeld met de Joegoslaven Dejan Stefanovic, Nenad Grozdic, Dragoslav Jevric en Aleksandr Rankovic. Of de Afrikaanse ontdekkingen zoals Matthew Amoah, Emile Mbamba, Kalle Sone en Mamadou Zongo. Genoeg interessante spelers om te belichten.

CIRGcxMWsAA8V0f.jpg - Click image for larger version  Name:	CIRGcxMWsAA8V0f.jpg Views:	0 Size:	65,8 KB ID:	752244
Welke speler uit die laatste categorie zeker apart benoemd mag worden is Mahamadou Diarra. Daar was ik wel van onder de indruk, waarschijnlijk ook omdat ik in die tijd fanatieker het Franse voetbal volgde. Diarra schopte het via Olympique Lyon zelfs tot basisspeler bij Real Madrid. Absoluut een topvoetballer in die tijd.
 

Deathprod

Active member
Column van Marcel van Roosmalen over het nieuwe shirt.


vitesse-thuistenue-2020-2021.jpg
 

Bernardo

Well-known member
Bij 8(!) stafleden een positievr corona test waaronder de hoofdtrainer. Wedstrijd aankomend weekend gaat gewoon door, KNVB heeft dispensatie verleend voor Sturing en Hofs als staf
 

ALenstra

Well-known member
Oussame Tannane is door coach Thomas Letsch uit de selectie gezet. Hij mist in ieder geval de komende wedstrijden tegen Stade Rennais en Feyenoord.
 

delmaestro

Well-known member
Mooi. Wil de creativiteit van andere spelers wel eens zien. En investeren in Tannane blijft trekken aan een dood paard...
 

Batigoal

Well-known member
Ook Vitesse breekt het trainingskamp af vanwege coronabesmettingen en keert terug naar Nederland.
 
Bovenaan