delmaestro
Well-known member
Vaarwel Voetbalkantine. Succes met jullie clubs…
Dan toon je weinig medeleven.Er is een mod wel heel radicaal bezig geweest dat Vitesse nu al bij de amateursectie staat...
Sterkte ermee...Vaarwel Voetbalkantine. Succes met jullie clubs…
Ik had het er gisteren over op een verjaardag, dat dit best wel eens een optie zou kunnen zijn.Eef Kasteel, voorzitter voetbalvereniging MASV
“Ik had er een goed gevoel over, hoopte dat de rechter het belang van de stad Arnhem meegewogen zou hebben. Helaas. Wat Nu? Vitesse zou kunnen doorgaan als een amateurvereniging en ik denk dat ze dan aan MASV een prima kandidaat zouden hebben. Dat zou naar mijn idee ook de kortste weg voor hen zijn om weer terug te kunnen keren naar het betaald voetbal. Je ziet aan het verhaal van RBC hoe lang die er over hebben moeten doen om weer een beetje in de buurt van de KKD te komen. En dat zou dan in het geval van een fusie met ons niet hoeven.”![]()
“Dat we dan onze naam zouden moeten opgeven? Dat is natuurlijk iets dat je dan uitgebreid binnen het bestuur en met de leden van MASV zou moeten bespreken. Aan de andere kant: als wij daarmee een steentje zouden kunnen bijdragen aan het maatschappelijk belang dat Vitesse heeft, dan is dat in ieder geval een overweging waard. Overigens heb ik deze gedachten ook wel eens met een aantal mensen binnen Vitesse gedeeld. Ik kom er bijna bij iedere wedstrijd.”