Vitesse Nieuws topic

Pieros

Active member
Nee, totaal niet. Je moet ergens de grens trekken. Laat je Vitesse nu doorgaan trek je de hele legitimiteit van het licentiesysteem onderuit.

Eens. Hoe zeer ik de wedstrijden tussen NEC en Vitesse zal missen, op een gegeven moment is het klaar. Ze hebben genoeg kansen gehad lijkt me zo.

Joost

Well-known member
Ik vind het heel dubbel. De vorige clubs zijn verdwenen omdat er te weinig geld zat en veel van die clubs trokken amper publiek (SVV, Wageningen, AGOVV, Haarlem). Het verlies van Veendam vond ik heel jammer, die club leefde best wel maar er zat geen cent.

Vitesse is ontegenzeggelijk een grote club met een grote aanhang. Maar moet die club dan steevast de mogelijkheid houden om het licentiereglement voor de gek te houden?

Laten we vooral hopen dat er nu heel snel een regeling komt waarbij clubs die niet voldoen aan het reglement kunnen worden teruggezet naar de 3e of 4e Divisie.

gevegt

Well-known member
Grote club, veel publiek (ook in de eerste divisie), grote historie. Ik zou het heel jammer vinden mocht zo’n club verdwijnen.
Dat ben ik met je eens.
Dat neemt niet weg dat de KNVB goed moet kijken of wat er bij elke club gaande is wel door de beugel kan. Gaat betreffende club te ver zal de licentie uiteindelijk weldegelijk ingetrokken moeten worden. Hoe jammer het ook is.

Bovenaan