Al zou het alleen maar als doorstart zijn bij de amateurs zoals RBC. Dan hebben de supporters in ieder geval hun club nog.En toch hoop ik dat Vitesse ook dit gaat overleven. Zou toch doodzonde zijn als Vitesse straks niet meer bestaat.
Al zou het alleen maar als doorstart zijn bij de amateurs zoals RBC. Dan hebben de supporters in ieder geval hun club nog.En toch hoop ik dat Vitesse ook dit gaat overleven. Zou toch doodzonde zijn als Vitesse straks niet meer bestaat.
Nee, totaal niet. Je moet ergens de grens trekken. Laat je Vitesse nu doorgaan trek je de hele legitimiteit van het licentiesysteem onderuit.Nou, ik hoop nog steeds als bvo.
Nee, totaal niet. Je moet ergens de grens trekken. Laat je Vitesse nu doorgaan trek je de hele legitimiteit van het licentiesysteem onderuit.
Dan geef ik te weinig om de legitimiteit van het licentiesysteem.Nee, totaal niet. Je moet ergens de grens trekken. Laat je Vitesse nu doorgaan trek je de hele legitimiteit van het licentiesysteem onderuit.
Jij geeft teveel om de supporters 😉. Heb je ook een punt want dat zijn de slachtoffersDan geef ik te weinig om de legitimiteit van het licentiesysteem.
En om de club, Vitesse is wel wat anders dan VC Vlissingen, FC Amsterdam, Wageningen of sc Amersfoort.Jij geeft teveel om de supporters 😉. Heb je ook een punt want dat zijn de slachtoffers