Vitesse Nieuws topic

Sjorro

Active member
Een sluitende begroting is ook nog wel een dingetje, lijkt mij.
Afgelopen seizoenen (en ook het laatste) niet gebeurd. Ik zie het voor aankomend seizoen ook niet gebeuren en dan praat je toch iedere keer over miljoenen euro's die ze iedere keer tekort komen.

delmaestro

Well-known member
Een sluitende begroting is ook nog wel een dingetje, lijkt mij.
Afgelopen seizoenen (en ook het laatste) niet gebeurd. Ik zie het voor aankomend seizoen ook niet gebeuren en dan praat je toch iedere keer over miljoenen euro's die ze iedere keer tekort komen.
Ze zijn vrij stellig dat de 5 eigenaren het gat voor komend seizoen zullen dichten. Dit hebben ze zelf, direct en glashelder, gecommuniceerd. Vandaar dat ik het voor waarheid aanneem. Doen ze dat niet, dan is het uiteraard direct en terecht afgelopen...

JMD

Well-known member
Die eigenaren komen niet heel betrouwbaar over, zijn echt typische managers. Praten veel onzin, vallen iedereen aan (met woorden) die kritisch is (terwijl er toch redenen zat zijn om kritisch te zijn) en weten 'zeker dat het goed gaat komen'. Zodra dat mis gaat zijn ze gevlogen.

Er bestaat de term zeemeeuwmanager, daar doen zij mij aan denken: 'fly low, drop some shit and fly over'.

En ik hoop natuurlijk (voor de fans) dat het goed gaat, maar die besturen enz gun ik echt niks.

Bovenaan