Tsja, ik heb graag dat Vitesse blijft, maar ik kan me voorstellen als de KNVB op een gegeven een streep trekt.
Kunnen ze beter niet failliet verklaren en overnieuw beginnen?21 strafpunten voor Vitesse....
NeeKunnen ze beter niet failliet verklaren en overnieuw beginnen?
Zou voor de club en de supporters wel beter zijn, maar het probleem is de gesloten piramide.
In een competitie waaruit je niet kunt degraderen, is dat wel een straf??21 strafpunten voor Vitesse....
Was dit seizoen voor Vitesse ook al net zo onmogelijk als degradatie toch?Nou ja, promotie is nu ook onmogelijk.
Nee hoor, gewoon een periode winnen en 1 plaats stijgen.Nou ja, promotie is nu ook onmogelijk.
Waarom moet er 1 positie gestegen worden dan?Nee hoor, gewoon een periode winnen en 1 plaats stijgen.
Omdat de nummer 20 geen nacompetitie mag spelenWaarom moet er 1 positie gestegen worden dan?
Aha, ok. Dan doet Vitesse dus nu echt voor spek en bonen mee, want die komen nooit meer van plek 20 afOmdat de nummer 20 geen nacompetitie mag spelen
Aha, ok. Dan doet Vitesse dus nu echt voor spek en bonen mee, want die komen nooit meer van plek 20 af
Heel goed! Tip: niet meer op die nieuwskoppen en topics klikken...Mooi zo. Ik ben er wel zat van en de KNVB, ietsje belangrijker dan deze toetsenbordheld, ook.