Vitesse Nieuws topic

Deathprod

Well-known member

Mario

Well-known member
Nou, gefeliciteerd maar weer. Hopelijk wordt het voor jullie nu wat rustiger rondom de club, en kan het weer over voetbal gaan.

JMD

Well-known member
En is deze saga nu echt voorbij of zitten hier ook nog haken en ogen aan?

Maar idd gefeliciteerd, goed nieuws!

Mario

Well-known member
De aandeelhouders hebben de plannen al uitgewerkt:
- dit seizoen uitvoetballen
- volgend seizoen promoveren
- seizoen daarop Europees voetbal
- daarna Champions Leaque winnen.

Maar idd, daar gaan ze weer met het bouwen van luchtkastelen.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Jef400

Well-known member
Nope. En dan ook nog eens deze constructie om niet volledig langs de KNVB te hoeven. Voelt als een grote middelvinger.

JMD

Well-known member
De vijf investeerders zijn nog niet bekend gemaakt...
Klinkt allemaal weer erg vaag idd.

Terug naar de eredivisie is een reëel doel, daar hoort Vitesse imo ook. Maar dat meespelen om Europees voetbal lijkt me nog even een flink aantal stations te ver en dat wordt dus idd weer veel te veel geld uitgeven en dan vervolgens weer in problemen komen.

JMD

Well-known member
Overigens kan ik me die stadiondirecteur ook wel voorstellen, het is constant gekloot met Vitesse, kn me voorstellen dat je op een dag denkt, het is mooi zo.

Ben alleen wel benieuwd of de Gelredome zonder Vitesse levensvatbaar is, maar daar zal die eigenaar ongetwijfeld onderzoek naar gedaan hebben

Susaa

Well-known member
Van der Kuit is een proleet....

Milieutechnisch staat hij vrij zwak omdat er maar een beperkt aantal vergunningen beschikbaar worden gesteld voor popconcerten (geluid) en andere flauwekul in het Gelredome. Hij had Vitesse gemakkelijk kunnen kopen........met al zijn patserige geld.
Nu zit er weer één of ander Amerikaans concern achter de overname...

Ik vind het ergens ook wel weer amusant.

JMD

Well-known member
Milieutechnisch staat hij vrij zwak omdat er maar een beperkt aantal vergunningen beschikbaar worden gesteld voor popconcerten (geluid) en andere flauwekul in het Gelredome.
Dat meende ik me ook te herinneren maar wist niet meer of dat nou klopte.

Wel is het natuurlijk zo dat als Vitesse er niet meer speelt er toch een stuk of 20 momenten vrijkomen.

Bovenaan