Ik kan dat op geen enkele manier uitleggen als een voordeel t.o.v. wanneer we wel veel meer gescoord hadden...Het enige "voordeel" van deze uitslag is dat je geen Spanje-Malta verschijnselen kunt krijgen omdat Spurs een X aantal goals moet maken.
Alsof Rennes er niets van kan...Inderdaad... Alhoewel ik denk dat ook bv 7-0 niet genoeg was geweest... Spurs zou volgas zijn gegaan.
Het enige wat je nu moet hopen is op een zege 'achter de groene tafel'.
En ook jammer dat zelfs als Vitesse met 7-0 had gewonnen er helemaal niks gevierd had kunnen worden omdat Spurs nog moet spelen.
Nee, dat niet. Maar ze zijn al 1e, dat duel wordt er zo meteen ergens 'tussengepropt', enz... Denk niet dat Rennes met de sterkste selectie komt naar dat inhaalduel (hoop het natuurlijk wel, laat dat duidelijk zijn).Alsof Rennes er niets van kan...
Als dat duel midden in een druk PL programma wordt gepropt moet ik het ook nog maar zien of Tottenham met de sterkste selectie komt aanzetten. Daarbij schat ik de kans hoger in dat Rennes juist getergd is om Tottenham een hak te zetten dan dat ze het laten lopen.Nee, dat niet. Maar ze zijn al 1e, dat duel wordt er zo meteen ergens 'tussengepropt', enz... Denk niet dat Rennes met de sterkste selectie komt naar dat inhaalduel (hoop het natuurlijk wel, laat dat duidelijk zijn).
Of Rennes komt niet meer opdagen, die hebben er zwaar de pest in.
Ik dikte mijn 'waarneming' aan met tongue-in-cheek en heb uiteraard begrip voor het gegeven dat het erg onbevredigend aanvoelt.Voorbeeld van de 3-0 stand in de rust was duidelijk genoeg. Werkelijk niks vreemds aan. Waarom zijn wedstrijden in laatste speelrondes altijd gelijktijdig denk je? Ik vind ook dat de term competitievervalsing te pas en te onpas gebruikt wordt, en vaker niet dan wel terecht. Maar dit is, om bij de cliche termen te blijven, een schoolvoorbeeld…
Het lijkt er dus op dat Tottenham geen poot heeft om op te staan.Moreel gezien kan het verhaal absoluut verschillende kanten op. Ook Spurs zijn namelijk slachtoffer, voornamelijk op gezondheidsvlak. Het grote punt is dat er op voorhand al regels waren opgesteld mocht exact dit scenario zich voordoen bij een club. Die regel wordt doodleuk genegeerd, waardoor er een kettingreactie ontstaat waarbij in ieder geval één andere regel wordt gebroken, en er allerlei andere onwenselijke en oneerlijke situaties ontstaan. Ongeacht wat de uiteindelijke oplossing gaat zijn, het valt sowieso voor één partij verkeerd. Maar ik vind het bijzonder goed aantoonbaar dat die partij Tottenham zou moeten zijn...
Het lijkt er dus op dat Tottenham geen poot heeft om op te staan.
Ik sluit me hier helemaal bij aan.Ik help het je hopen. Dat zou een waanzinnig knappe prestatie van Vitesse zijn. De prestaties van met name Ajax, maar ook Feyenoord zijn natuurlijk heel erg goed. De prestatie van Vitesse vind ik echter helemaal indrukwekkend. Ook als je bedenkt dat jullie in de voorronde ook nog even Anderlecht hebben verslagen. Jullie hebben nu wel een gunstige loting verdiend en dan kan je zomaar doorrollen naar een volgende ronde in maart hopelijk in een vol stadion.
Alle clubs doen het goed, behalve PSV helaas. Die hebben gewoon mazzel dat er nog een vangnet is.Ik help het je hopen. Dat zou een waanzinnig knappe prestatie van Vitesse zijn. De prestaties van met name Ajax, maar ook Feyenoord zijn natuurlijk heel erg goed. De prestatie van Vitesse vind ik echter helemaal indrukwekkend. Ook als je bedenkt dat jullie in de voorronde ook nog even Anderlecht hebben verslagen. Jullie hebben nu wel een gunstige loting verdiend en dan kan je zomaar doorrollen naar een volgende ronde in maart hopelijk in een vol stadion.