delmaestro
Well-known member
JAAAA! FUCK JA!
Lijkt haar leuk😁Mijn dochter woont sinds kort in Arnhem, gaat daar studeren, als ze het halen misschien maar een keertje op donderdag naar Vitas in de EC. Kan ze mooi Hup Vitesse roepen. 😁
Gefeliciteerd!JAAAA! FUCK JA!
Artez, kunstacademie.Leuk! Wat gaat ze studeren?
Wow! Dit is wel heel erg knap.
En wat is Anderlecht ver weg gezakt, zelfs de groepsfase van de Conference League halen ze niet....
Rietveld gebouw. Daar heb ik zelf architectuur gestudeerd. Schitterende plek 👍🏻Artez, kunstacademie.
Bachelor Creative Writing | ArtEZ Arnhem
Word schrijver, dichter of performer via de hbo-opleiding Creative Writing van ArtEZ in Arnhem.www.artez.nl
Aha, oke. Wat des te meer mijn eerste deel van de zin onderstreept...De voorgaande twee seizoenen haalde Anderlecht niet eens Europees voetbal.
Ah,okay, ze is er zeer enthousiast over, dit is haar eerste week Arnhem, introductie en volgende week eerste lessen. Ik ben de afgelopen tijd dan ook een paar keer in Arnhem geweest, leuke stad, mooi park ook net buiten het centrum. En een aardig uit de kluiten gewassen Pathé (gebouw) ook trouwens.😁Rietveld gebouw. Daar heb ik zelf architectuur gestudeerd. Schitterende plek 👍🏻
Vast wel. Seizoenkaartenteller staat op 8200. Zeker zodra het stadion weer vol mag, moet dat makkelijk lukken. Misschien zelfs tegen Ajax in de ere.
En je hebt toch zeker wel Arnhem Centraal doorlopen? Dat is echt geweldig…
Ja inmiddels al wel een poosje…Is het station af? Ten tijden van Vitesse - Southampton geweest. Toen een mooie bouwplaats.
Had ook wel lang genoeg geduurd.Ja inmiddels al wel een poosje…