Eef de Kip
Well-known member
Godallemachtig, gevoelsmatig zijn ze daar wel een jaar of 8 mee bezig geweest.Had ook wel lang genoeg geduurd.
Godallemachtig, gevoelsmatig zijn ze daar wel een jaar of 8 mee bezig geweest.Had ook wel lang genoeg geduurd.
Haha, ooit onze Hippie daar opgepikt. toen was het daar al een drama.Is het station af? Ten tijden van Vitesse - Southampton geweest. Toen een mooie bouwplaats.
Dat is een eeuw geledenHaha, ooit onze Hippie daar opgepikt. toen was het daar al een drama.
Haha, ooit onze Hippie daar opgepikt. toen was het daar al een drama.
Ik geloof nog wel langer.Godallemachtig, gevoelsmatig zijn ze daar wel een jaar of 8 mee bezig geweest.
Daarvoor ben ik met dochter gevegt in een weekend met de trein daar geweest. Wat een drama was dat.Dat is een eeuw geleden
Heb je de foto's nog?Dat is een eeuw geleden
Nee, helaas nog wel herinneringenHeb je de foto's nog?
Haha, je hebt nog steeds nachtmerries van broer gevegt?Nee, helaas nog wel herinneringen
Vooral van de broer van broer gevegtHaha, je hebt nog steeds nachtmerries van broer gevegt?
Je keek te hoog. Benedendeks was de busterminal. De enige plek die van begin af aan goed functioneerde. De rest van de bouwput duurde 3x te lang en werd 5x te duur. Soort voorgerecht voor het binnenhof…Toen dus ook een grote chaos. Was van alles afgezet en iedereen was de bus naar het stadion aan het zoeken.
Daar begrijp ik niets van.Vooral van de broer van broer gevegt
Je keek te hoog. Benedendeks was de busterminal. De enige plek die van begin af aan goed functioneerde. De rest van de bouwput duurde 3x te lang en werd 5x te duur. Soort voorgerecht voor het binnenhof…
Ah zo. Ja da’s dan wel beroerd. Ze zijn er wel. Met wedstrijdkaarten rijd je zelfs gratis heen en weer enkele uren voor en na de wedstrijd. Maar zo heb je er dus geen kut aan…
Nee, Arnhem centraal nog niet gezien.Vast wel. Seizoenkaartenteller staat op 8200. Zeker zodra het stadion weer vol mag, moet dat makkelijk lukken. Misschien zelfs tegen Ajax in de ere.
En je hebt toch zeker wel Arnhem Centraal doorlopen? Dat is echt geweldig…
Al 5 jaarArnhem centraal, is dat station al klaar?