Vitesse in Europa

JMD

Well-known member
Netjes hoor. Nou moest het ook wel gebeuren tegen Mura maar toch.
Rennes staat in deze groep inmiddels voor tegen Spurs, 2-1.
 

delmaestro

Well-known member
Zo, 2-0 winnen op halve kracht, zodat er nog wat brandstof in de tank zit voor de Airborne pot zondag tegen Twente. En Rennes - Tottenham 2-2, dus nog 1e in de groep ook. Toch wel een prima begin, al hadden er wel wat meer mogen vallen vanavond…
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord speelt wel in de groep des doods he.

Voor Conference League begrippen zijn de lotingen van Feyenoord en Vitesse erg ongelukkig ja. Net zoals PSV voor Europa League begrippen zwaar heeft geloot en Ajax voor CL begrippen licht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso moeten we eens wedstrijden gaan winnen tegen marginale tegenstanders. Anders zit je volgende keer weer met je Europese ranking in een lastige poule.
 

Abubakari

Well-known member
Voor Conference League begrippen zijn de lotingen van Feyenoord en Vitesse erg ongelukkig ja. Net zoals PSV voor Europa League begrippen zwaar heeft geloot en Ajax voor CL begrippen licht.
Een poule met de kampioen van Portugal en een grote club (na Bayern de grootste) uit de Bundesliga is nou ook weer niet perse een lichte loting. Ondanks dat Sporting woensdag ondersteboven gespeeld werd. Ik dacht dat Nederlandse ploegen het altijd moeilijk hadden met Portugese clubs. Zie PSV wat geen CL speelt omdat ze over twee wedstrijden niet van een lager geklasseerde club dan Sporting konden winnen. Het had nog zwaarder gekund, maar dat maakt deze loting niet gelijk licht.
 

Abubakari

Well-known member
Fijn dat je de woorden voor CL begrippen op waarde schat.
Ja, blabla. Het is gewoon geen relatief lichte loting.
Typisch Nederlands om na een 1-5 uitzege bij de Portugese kampioen te zeggen dat het een makkelijke loting is.
 

Maasveld

Well-known member
Ja, blabla. Het is gewoon geen relatief lichte loting.
Typisch Nederlands om na een 1-5 uitzege bij de Portugese kampioen te zeggen dat het een makkelijke loting is.
Dat werd direct na de loting ook al gezegd. Als je uit de potten 1 en 2 twee van de minste ploegen hebt geloot is het gewoon een relatief lichte loting. Dat doet verder echter niets af aan de geweldige prestatie die Ajax heeft geleverd deze week.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik geef het op. Ajax heeft voor CL begrippen zwaar geloot in de CL.
 

Abubakari

Well-known member
Ja idd.
Sporting en Dortmund is idd precies hetzelfde als dat je in een poule zit bij Bayern en Man City. ;)
Dom gelul, ik zeg niet Ajax zwaar geloot heeft, ik zeg dat het geen (relatief) lichte loting is als je ook Lille en Malmö kunt treffen. Of Villarreal en Sherriff. Of om mijn part het huidige Juventus. Clubs die ik minder hoog inschat. In je schriftje staat vast hoe vaak NLse clubs van Portugese clubs winnen. Je weet vast hoe het afliep met PSV in vorm tegen de nummer 3 uit Portugal. Dat het zwaarder had gekund heb ik ook al gezegd.
 
Bovenaan