Vitesse in Europa

erka

Well-known member
Wat een geweldige overwinning zeg! Niks van gezien maar als je dit flinkt is dat gewoon een wereldprestatie van Vitesse.
 

delmaestro

Well-known member
Minste Europese wedstrijd van de drie. Maar Tottenham B was echt bedroevend, en dus een terechte uitslag. Haalt voor mij op de een of andere manier toch een beetje glans er vanaf, terwijl je natuurlijk gewoon fucking Tottenham verslagen hebt…

Anyway, we sprokkelen lekker mee. Voor voor de NL coeff. maar ook voor onszelf. Levert wellicht nog een keer een beschermde status op bij lotingen in de toekomst…
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Minste Europese wedstrijd van de drie. Maar Tottenham B was echt bedroevend, en dus een terechte uitslag. Haalt voor mij op de een of andere manier toch een beetje glans er vanaf, terwijl je natuurlijk gewoon fucking Tottenham verslagen hebt…

Anyway, we sprokkelen lekker mee. Voor voor de NL coeff. maar ook voor onszelf. Levert wellicht nog een keer een beschermde status op bij lotingen in de toekomst…

Aan de andere kant doen daar gewoon nog steeds heel goede spelers als Lo Celso, Bergwijn, Alli, Sanchez, Davies, Winks, Gil en Tanganga mee. Gewoon nog steeds een topprestatie. En dat in een vol stadion. Van harte!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Zou het idd positief benaderen. Nog een keer winnen van Mura en je hebt hopelijk volgende deelname een beter coëfficiënt en meer geluk met loten.
 

Batigoal

Well-known member
Minste Europese wedstrijd van de drie. Maar Tottenham B was echt bedroevend, en dus een terechte uitslag. Haalt voor mij op de een of andere manier toch een beetje glans er vanaf, terwijl je natuurlijk gewoon fucking Tottenham verslagen hebt…

Anyway, we sprokkelen lekker mee. Voor voor de NL coeff. maar ook voor onszelf. Levert wellicht nog een keer een beschermde status op bij lotingen in de toekomst…
Gewoon een mooie prestatie hoor, mag je best van genieten!
 

Forza AZ

Well-known member
Minste Europese wedstrijd van de drie. Maar Tottenham B was echt bedroevend, en dus een terechte uitslag. Haalt voor mij op de een of andere manier toch een beetje glans er vanaf, terwijl je natuurlijk gewoon fucking Tottenham verslagen hebt…
Over tig jaar staat gewoon de uitslag in de boeken en heeft niemand het er over wat voor opstelling ze speelden. Blijft gewoon een fantastisch resultaat van Vitesse.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

delmaestro

Well-known member
Niks mis met opportunisme. Totdat je straks op doelsaldo uit Europa vliegt. Beetje meer steady achterin zou beter zijn.
Waanzinnig schot net van Tronstad trouwens, net voor de 3-1
 
Bovenaan