Vitesse in Europa

Reinoud

Well-known member
Vitesse op onderling resultaat boven Spurs toch? Kan nog mooie laatste ronde worden met deze tussen standen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Keurig hoor, in deze poule tot de laatste speeldag mee blijven doen, terwijl je de zwakste nog krijgt...

En het wordt nog mooier, want Spurs verliest in blessuretijd van Mura en als Vitesse over 2 weken dus thuis wint schakelt het de Spurs uit...
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Wereldprestatie van Vitesse als ze Mura verslaan en overwinteren. Wat een weelde. Hopelijk worden ze in de eredivisie beloond en kwalificeren ze zich ook volgend jaar weer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gefeliciteerd, Vitessenaren! Wat een heerlijke prestatie van jullie zeg!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Wereldprestatie van Vitesse als ze Mura verslaan en overwinteren. Wat een weelde. Hopelijk worden ze in de eredivisie beloond en kwalificeren ze zich ook volgend jaar weer.
Ik was iets te snel, winst op Mura is niet per definitie genoeg om te overwinteren.
Spurs en Vitesse staan gelijk op punten en op onderling resultaat (waar nu ook de uitdoelpunten niet tellen in de groepsfase om een 'tie' te breken). Dat betekent dat als zij allebei winnen of allebei gelijkspelen of allebei verliezen over 2 weken dan wordt er naar het doelsaldo gekeken. Dat van Spurs is momenteel 2 beter... Zij spelen thuis tegen Stade Rennais, maar dat is wel al zeker van plek 1.
 

delmaestro

Well-known member
Vijf keer uitstekend gespeeld, plus ook 2 hele goede wedstrijden tegen Anderlecht. Nu hoop ik ook echt dat het wat oplevert, maar het horrorscenario dat je op een futiliteit wordt uitgeschakeld dreigt toch echt.

Thuis winnen met 3-0 van Mura, en dat Tottenham dan thuis met 1-0 Rennes verslaat bijvoorbeeld. Dan sta je dus gelijk in punten, in onderling resultaat, in doelsaldo, in het aantal gescoorde goals en in het aantal gewonnen en gelijk gepeelde wedstrijden. En dan? Fair play klassement? Clubcoëfficient? In beide gevallen zijn we denk ik het haasje…
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan