Mooi dat applaus voor Cruijff...
Strikt gesproken is het alleen een minuut te laat, het is nu de 15e minuut...![]()
Precies.Het hele weekend al overal applaus. Ik vind het mooi. Hopelijk horen we het ook straks even voor vijven vanuit Rotterdam. Er waren al een aantal zichzelf heel belangrijk vindende idioten die het er niet mee eens zijn. Hopelijk laat de grote meerderheid zich nu eens horen en staan we straks allemaal te klappen voor Neerlands grootste voetballer.
Heb het idee dat Vitesse er met de handrem op speelt... Die mag er nu wel eens af... Je speelt Ajax zo in de kaart, die kunnen zo lekker herstellen van die EL-pot.
Ik heb dat idee ook, maar misschien overschatten we Vitesse. Ik zat net nog even terug te denken aan Feyenoord - Vitesse van dit seizoen, waarin de Arnhemmers heel matig waren. Wellicht is het toch niet zo'n wonderploeg als iedereen denkt dat ze zijn.
Ik heb dat idee ook, maar misschien overschatten we Vitesse. Ik zat net nog even terug te denken aan Feyenoord - Vitesse van dit seizoen, waarin de Arnhemmers heel matig waren. Wellicht is het toch niet zo'n wonderploeg als iedereen denkt dat ze zijn.
Waarom geen Heitinga?
Heel simpel, hij kan er geen kut meer van.
Haha ja, dat is toch ook een verhaal apart.
Dat terwijl je zou verwachten dat een bankzitter/tribuneklant bij Hertha BSC toch wel van meerwaarde is voor Ajax.
Je verwacht dat iemand nu gaat roepen dat Hertha een grotere club is dan Ajax.
Ik wil het best doen hoor.
Dat is Satyr zijn rol op dit forum. Hij is online toch?