Vitesse - AFC Ajax

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hier nog iemand die dat denkt.

Juist op de momenten dat iedereen puntverlies verwacht, zal Ajax inderdaad wel winnen. Bovendien heeft Ajax afgelopen donderdag al verloren en verliezen ze woensdag ook. En Ajax verliest nooit drie keer achter elkaar.

0-2 in een wedstrijd waarin Ajax vroeg op voorsprong komt, Vitesse vervolgens hard blaft maar nooit echt bijt. En Ajax dat in de tweede helft countert naar 0-2.
 

Pascallovic

Well-known member
Die hebben ze toch? Als ze nu geblesseerd zijn is het natuurlijk makkelijk lullen achteraf dat dit een slecht aankoopbeleid is. Niet dat ik ze had aangetrokken maar om nou nav 3 geblesseerden het aankoopbeleid af te kraken. Ik ga er vanuit dat ze vantevoren een inschatting hebben gemaakt over de fitheid.
Je mist 2 spitsen en een rechtsbuiten. Waarom speelt de 2e rechtsbuiten nu dan niet? Waarom schuift de 3e linksbuiten niet door naar de bank als je toch met eerste twee gaat spelen?
 

Eef de Kip

Well-known member
Je mist 2 spitsen en een rechtsbuiten. Waarom speelt de 2e rechtsbuiten nu dan niet? Waarom schuift de 3e linksbuiten niet door naar de bank als je toch met eerste twee gaat spelen?

Weet ik veel, niet fit, niet in vorm, ik ga er vanuit dat de Boer ze de godganse week bezig ziet en als ze het goed doen echt wel op zal stellen.
 

Pascallovic

Well-known member
Wie moet er anders op die positie staan waar Sinkgraven nu staat?
Waarom geen Heitinga?
Heel simpel, hij kan er geen kut meer van.
Schone kan er spelen, maar is geen aanvaller. Muric zou een groot talent zijn, waarom zit ie er dan niet bij? Onze ex-supertalent Meleg loopt er ook nog rond. Hoezo zou Sinkgraven de voorkeur moeten krijgen op een positie waar hij nog nooit gespeeld heeft?

Weet ik veel, niet fit, niet in vorm, ik ga er vanuit dat de Boer ze de godganse week bezig ziet en als ze het goed doen echt wel op zal stellen.
Daar twijfel ik dus over, want een Sinkgraven doet het ook nooit goed, dus alleen al om die reden zou hij niet moeten spelen. Het lijkt gewoon nergens op aanvallend en dan worden er ook nog eens geen spelers op de juiste positie gezet in de aanval.
 

JFK

Well-known member
Schone kan er spelen, maar is geen aanvaller. Muric zou een groot talent zijn, waarom zit ie er dan niet bij? Onze ex-supertalent Meleg loopt er ook nog rond. Hoezo zou Sinkgraven de voorkeur moeten krijgen op een positie waar hij nog nooit gespeeld heeft?

Tegen Rapin Wien uit, speelde Sinkgraven best goed vond ik.
 

JMD

Well-known member
Van Halst: 'Ajax is rijp voor de sloop vandaag'

Dus dat wordt 0-3, want Van Halst zit er vaak naast.
 

JFK

Well-known member
Cerny, Schone?

Hij kan er geen kut meer van. Tuurlijk...
Cerny is toch geblesseerd? Schone? Ja dat is ook een mogelijkheid.

Dan Jonny H.
Zelfs Andrea Bocelli kan zien dat hij er inderdaad geen kut meer van kan. Heeft slechts een keertje mee mogen doen tegen Eindhoven en was daar de slechtste op he veld.
Verder heeft Heitinga sinds zijn overgang van Madrid naar Everton amper meer gespeeld. Het passeren van Heitinga doen ze echt niet voor de gezelligheid. Dat dien ze ook niet om jou te pesten, hij kan he gewoon niet meer.
Heitinga moet gewoon stoppen met voetbal, want dit is echt pijnlijk.
 

JMD

Well-known member
Hendriks zit bij de selectie, maar die speelde vrijdag toch ook al? Dan mag hij toch niet spelen vandaag, of is de regel (je speelt ?f voor Ajax/PSV ?f voor Jong Ajax/Jong PSV in 1 weekend) aangepast?

Hups Vitesse!
 

Batigoal

Well-known member
Hendriks dit seizoen al meer gescoord dan vorig jaar aan het einde. Hij is de man in vorm, zonder meer.
Wordt hij de nieuwe Siem de Jong?

Dat zou best kunnen. Ik ben stiekem al een tijdje fan van hem bij Jong Ajax en van mij mag hij in plaats van Sanogo de nieuwe tweede spits worden. Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij goed genoeg gaat worden om basisspeler van Ajax 1 te worden, maar een nuttige Eredivisie-spits zie ik wel in hem. Als hij zo door gaat is hij niet minder dan Vincent Janssen of ??n van de Volendamse spitsen.
 

JMD

Well-known member
Vitesse start fel, eigenlijk zeg maar wat Heracles vorige week naliet.

Gudelj geel, Cillessen redt de vrije trap
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zou die Solanke niet te porren zijn om vanaf volgend seizoen bij Feyenoord te komen ballen?

Vitesse speelt eigenlijk nog met de handrem erop, maar voetbalt zoveel makkelijker dan Ajax.
 
Bovenaan