Vitesse - AFC Ajax

JMD

Well-known member
Mooi dat applaus voor Cruijff...

Strikt gesproken is het alleen een minuut te laat, het is nu de 15e minuut... :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi dat applaus voor Cruijff...

Strikt gesproken is het alleen een minuut te laat, het is nu de 15e minuut... :)

Het hele weekend al overal applaus. Ik vind het mooi. Hopelijk horen we het ook straks even voor vijven vanuit Rotterdam. Er waren al een aantal zichzelf heel belangrijk vindende idioten die het er niet mee eens zijn. Hopelijk laat de grote meerderheid zich nu eens horen en staan we straks allemaal te klappen voor Neerlands grootste voetballer.
 

JMD

Well-known member
Heb het idee dat Vitesse er met de handrem op speelt... Die mag er nu wel eens af... Je speelt Ajax zo in de kaart, die kunnen zo lekker herstellen van die EL-pot.
 

JMD

Well-known member
Het hele weekend al overal applaus. Ik vind het mooi. Hopelijk horen we het ook straks even voor vijven vanuit Rotterdam. Er waren al een aantal zichzelf heel belangrijk vindende idioten die het er niet mee eens zijn. Hopelijk laat de grote meerderheid zich nu eens horen en staan we straks allemaal te klappen voor Neerlands grootste voetballer.
Precies.
 

JMD

Well-known member
De aanvallers van Ajax maken het de keeper van Vitesse flink moeilijk bij het uitverdedigen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heb het idee dat Vitesse er met de handrem op speelt... Die mag er nu wel eens af... Je speelt Ajax zo in de kaart, die kunnen zo lekker herstellen van die EL-pot.

Ik heb dat idee ook, maar misschien overschatten we Vitesse. Ik zat net nog even terug te denken aan Feyenoord - Vitesse van dit seizoen, waarin de Arnhemmers heel matig waren. Wellicht is het toch niet zo'n wonderploeg als iedereen denkt dat ze zijn.
 

JMD

Well-known member
Ik heb dat idee ook, maar misschien overschatten we Vitesse. Ik zat net nog even terug te denken aan Feyenoord - Vitesse van dit seizoen, waarin de Arnhemmers heel matig waren. Wellicht is het toch niet zo'n wonderploeg als iedereen denkt dat ze zijn.

Klopt, toen waren ze niet zo goed. Maar dat was wel eerder in het seizoen en merkte je vooral dat het nog heel onwennig was.

Vorige week tegen PEC vond ik Vitesse sterk spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb dat idee ook, maar misschien overschatten we Vitesse. Ik zat net nog even terug te denken aan Feyenoord - Vitesse van dit seizoen, waarin de Arnhemmers heel matig waren. Wellicht is het toch niet zo'n wonderploeg als iedereen denkt dat ze zijn.

Hoewel ik puntverlies verwacht vandaag van Ajax, is Vitesse inderdaad niet zo'n wonderploeg. Ze hebben alleen wat leuke spelers voorin met een actie. Maar achterin is het net zo matig als iedere andere Eredivisie-club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je verwacht puntverlies voor Ajax, dus dat zal een overwinning voor Ajax worden. Toch jammer.
 

Janssen

Well-known member
Dat terwijl je zou verwachten dat een bankzitter/tribuneklant bij Hertha BSC toch wel van meerwaarde is voor Ajax.

Je verwacht dat iemand nu gaat roepen dat Hertha een grotere club is dan Ajax.

Ik wil het best doen hoor.
 
Bovenaan