Vitesse - AFC Ajax

Batigoal

Well-known member
Jajaja lekkere goal hoor! SuperSam in het vervolg gewoon in de basis zetten, hij bevalt me prima tot dusverre.
 

JMD

Well-known member
Ik zie Ajax alleen live als ze Europees spelen. Spelen ze nou in de Eredivisie dan beter, of is onze competitie toch nog weer een stuk beroerder dan ik denk?

Ajax snapt nog steeds niet dat ze goed moeten spelen in Europa en slecht in Nederland... ;) Ze doen het precies omgedraaid.

En zo helpt Ajax na Heracles nu Vitesse's thuisserie om zeep.
 

Batigoal

Well-known member
Lekkere overwinning, niet verwacht. Het blijft zonde dat je tegen PSV verliest, maar verder loopt het qua resultaat dit seizoen wel goed.
 

JMD

Well-known member
Lekkere overwinning, niet verwacht. Het blijft zonde dat je tegen PSV verliest, maar verder loopt het qua resultaat dit seizoen wel goed.

Kan bijna niet beter. 10x gespeeld, alleen punten verspeeld tegen Twente en PSV. Dat heet een kampioenskoers....
 
G

Gast

Guest
Ik had er na de eerste helft een hard hoofd in, gelukkig was Vitesse ook niet best.
Ik vraag me af hoelang Bazoer nog in Amsterdam blijft.
 

Abubakari

Well-known member
Mooie zege hoor. En dat in Ajax' historisch slechtste maand onder de Boer. Woensdag nog een wedstrijd winnen en dan zit oktober er op.
Ajax is er goed in andere clubs niet in hun spel te laten komen, een uitzondering daargelaten.
 

Kevah

New member
Het valt mij op dat nadat Klaassen gewisseld werd er ineens wel voetbal ontstond op het middenveld en zeker toen Schone op het middenveld kwam was het nog duidelijker.
Frank moet eens van de lievelingetjes hebben een voorkeur af. Klaassen is een held, maar speelt op dit moment te zwak en mag er dus gewoon af. Veltman speelt ook al weken met meerdere foutjes, ook hij mag weleens uit de basis.
 

A345

New member
Het valt mij op dat nadat Klaassen gewisseld werd er ineens wel voetbal ontstond op het middenveld en zeker toen Schone op het middenveld kwam was het nog duidelijker.
Frank moet eens van de lievelingetjes hebben een voorkeur af. Klaassen is een held, maar speelt op dit moment te zwak en mag er dus gewoon af. Veltman speelt ook al weken met meerdere foutjes, ook hij mag weleens uit de basis.
Ik vind Veltman dit seizoen de beste verdediger eerlijk gezegd. Heeft het prima opgepakt. Sowieso doet de verdediging het over het algemeen gewoon goed dit jaar.
 

Kevah

New member
Ik vind Veltman juist het minste, want maakt de meeste fouten van allemaal en vaak juist op de meest cruciale momenten.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind Veltman dit seizoen de beste verdediger eerlijk gezegd. Heeft het prima opgepakt. Sowieso doet de verdediging het over het algemeen gewoon goed dit jaar.

Precies, Rapid Wien blijft Veltman lang achtervolgen. Oky, het is geen Jaap stam, maar zo slecht als hij op DVK neer gezet wordt is ie ook niet.
Ondanks alle gemopper de meeste goals voor, de minste tegen, koploper en weer erg moeilijk te verslaan.
 

Batigoal

Well-known member
Veltman is maandenlang zo ongeveer de zwakste verdediger geweest in de Eredivisie, maar juist de voorbije wedstrijden is hij ??n van de betere Ajacieden. Nu nog dat ene foutje eruit en het is weer Oranje-materiaal.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vond Veltman vandaag zwak beginnen. Verdedigend heel veel moeite met Solanke en hij bracht met riskante passes een aantal keer zijn medespelers in de problemen. Kostte Gudelj een kaart binnen 56 seconden. Na 25 minuten had ie het onder controle en speelde toen goed. Helaas was hij ongelukkig bij die 1-0. Al met al is het vaak niet overtuigend bij hem.
 

Abubakari

Well-known member
Op basis waarvan is Klaassen eigenlijk een held?

Mensen kijken wel eens verder dan hun neus lang is cq verder dan een mindere periode. Zoals jij bij Depay doet. Klaassen kan ook veel beter dan hij dit seizoen laat zien, dat heeft ie in het verleden ook laten zien. Komt wel weer goed. Terecht ook dat de Boer gewoon vertrouwen blijft hebben in Klaassen.
 

erka

Well-known member
Veltman heeft volgens mij het probleem dat het in de Eredivisie allemaal gemakkelijk is, maar zodra het over de grens komt in Europa of Oranje gaat het mis. Wat overigens met meer spelers uit de Eredivisie het geval is. Heeft vooral met 90 minuten geconcentreerd zijn en over my dead body mentaliteit te maken.

Wat Guardado dus zei over PSV geldt in de breedte momenteel voor het Nederlandse voetbal.
 

Methone

New member
Vitesse wordt ook aardig overschat door de media, na de 2 geflatteerde overwinningen tegen Groningen en PEC ging men al over kampioenskandidaat praten, complete onzin dus. Vandaag een echte tegenstandeer en eigenlijk geen schijn van kans gehad. Mede omdat de concurrentie al flink punten heeft laten liggen (AZ, Twente, Heerenveen) doet Vitesse wel gewoon mee voor Europees Voetbal, plek 4 tot 7, maar meer zit er ook niet in.

Dit is ook geen beste actie.....
http://www.goalsandglamour.nl/27991-walgelijk-spandoek-tijdens-vitesse-ajax/
 
Bovenaan