Vitesse - AFC Ajax

JMD

Well-known member
Alle teneur ten spijt in het Amsterdamse kamp, maar Ajax gaat gewoon kampioen worden, ze spelen zelf absoluut niet sterk, maar geen enkele ploeg komt in het spel tegen hen (op PSV na dan misschien). Dat is gewoon kwaliteit.

Het lijkt wel op het PSV van de Hiddinkjaren, niet altijd sprankelend, maar zo moeilijk te verslaan.
 

JMD

Well-known member
Ook gewoon een vechtlust en mentaliteit die je niet altijd ziet bij Ajax.

Precies. Goed blijven knokken.
Overigens zag je het al aankomen, Vitesse was nergens meer. Eigenlijk was alleen de start van Vitesse goed, daarna zakte het weg. Die 1-0 was geflatteerd...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Goed blijven knokken.
Overigens zag je het al aankomen, Vitesse was nergens meer. Eigenlijk was alleen de start van Vitesse goed, daarna zakte het weg. Die 1-0 was geflatteerd...

Wel erg matig van Vitesse. Ajax had het nadeel van een Europese uitwedstrijd op donderdag. Dan hoor je Ajax pijn te doen.
 

Pascallovic

Well-known member
Precies. Goed blijven knokken.
Overigens zag je het al aankomen, Vitesse was nergens meer. Eigenlijk was alleen de start van Vitesse goed, daarna zakte het weg. Die 1-0 was geflatteerd...
Je zag dat Ajax het overwicht had, maar enig gevaar leverde het niet op, dus twee doelpunten zag ik niet aankomen. Wel dat er bij Ajax eerder een bal goed zou gaan vallen dan bij Vitesse wat inderdaad niks meer deed.

Verdomme, de paal.
 

JMD

Well-known member
Je zag dat Ajax het overwicht had, maar enig gevaar leverde het niet op, dus twee doelpunten zag ik niet aankomen. Wel dat er bij Ajax eerder een bal goed zou gaan vallen dan bij Vitesse wat inderdaad niks meer deed.

Verdomme, de paal.

Op zo'n dag als vandaag zie je dat het bij Vitesse ook 11 individualisten zijn, ze willen allen showen tegen Ajax.
 

JMD

Well-known member
Hendriks gaat invallen.

Bestaat die regel dan niet meer dat je niet ?n voor de Jongploeg ?n voor het eerste mag uitkomen in 1 weekend.

Edit: o, dus wel van Jong naar 1, niet andersom.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik had er geen middenvelder voor een verdediger uitgehaald Frank. Volgens mij gaat het vaker mis met Mike als slot op de deur, dan dat het een succes is.
 

JMD

Well-known member
Dan zal Feyenoord vanmiddag wel punten verspelen... En hoopten Feyenoord en PSV de laatste weken dus op puntverlies van Ajax in die 2 lastige uitduels, maar zou het zomaar kunnen dat Ajax gewoon 2x wint en er zelf punten verspeeld worden.

Bijna 1-3.
 

de waan

Well-known member
Ik zie Ajax alleen live als ze Europees spelen. Spelen ze nou in de Eredivisie dan beter, of is onze competitie toch nog weer een stuk beroerder dan ik denk?
 
Bovenaan