Ik dacht dat die jeugdspelers altijd op eigen initiatief kwamen aanwaaien in Haaksbergen, althans dat beweert Visser altijd.Longa'30 won vandaag de topper tegen AWC en neemt de koppositie over. Dat zorgt hier in de regio (Achterhoek) voor een extra concurrent voor de regionale talenten om op te pikken.
Dat is ook zo, als het om jeugdspelers gaat. Die worden niet benaderd, maar komen inderdaad zelf aanwaaien..Ik dacht dat die jeugdspelers altijd op eigen initiatief kwamen aanwaaien in Haaksbergen, althans dat beweert Visser altijd.
En het realisme van het bestuur van Ter Borg heeft het gewonnen van de ambities van enkelen bij Silvolde.Dit is toch simpelweg een gevalletje 'het geld is op'?
Terborg wilde inderdaad niet koste wat kost het divisieschap continueren. Als ik zie hoeveel jeugd er rondloopt bij hun gezamenlijk jeugdteams dan snap ik die overweging.En het realisme van het bestuur van Ter Borg heeft het gewonnen van de ambities van enkelen bij Silvolde.
Ik weet er het fijne niet van, maar er was een discussie op welk niveau de (potentiële) fusieclub verder zou gaan en dat daardoor de fusie in eerste instantie afgeketst was.
Het besluit van het bestuur van Silvolde om lager te spelen gooit de deur naar een fusie tussen beide verengingen daarom weer wagenwijd open.
Zondag 23 april ben ik ASR1 bij de topper Meerssen - Kampong.
Je maakt er een weekendje van?Ze sturen ook gewoon de meest noordelijk wonende grensrechter naar de meest zuidelijke wedstrijd he?
Ik had vorige week nog contact met degene gehad die de aanstellingen doet, omdat ik in 2 weken 2x een thuiswedstrijd van Hercules had. Daarbij gaf ik ook aan geen problemen te hebben met een weekendje Limburg, haha. En hij zei nog "toppers krijgen toppers"Ze sturen ook gewoon de meest noordelijk wonende grensrechter naar de meest zuidelijke wedstrijd he?
Te weinig broodjes kipburger bij Blauw Geel (serieus, SC Heerenveen, een tip voor als je weer een broodje mag bestellen bij de Blauw Geel-oma)"toppers krijgen toppers" en dan hebben we het over de 4e divisie. Ik dacht juist dat je bij de 2e divisie op de deur zat te kloppen.
Wat is er mis gegaan de laatste maanden?
Ze zochten iemand die de kolkende ambiance met tientalen Limburgse geel-zwarte supporters en kakkerige hockeymannetjes kon weerstaan. Dan kun je best een Fries sturen."toppers krijgen toppers" en dan hebben we het over de 4e divisie. Ik dacht juist dat je bij de 2e divisie op de deur zat te kloppen.
Bij Hercules - DEM had ik zeer waarschijnlijk wel een misser met buitenspel, maar ach dat kan de beste overkomen. Spelers maken ook fouten. Voor de rest gaat het gewoon prima laatste tijd, heb ook mooie wedstrijden in de 2e divisie gehad (zoals afgelopen weekend Rijnsburgse Boys - Koninklijke HFC). Enige waar ik nog wat mee om blijf kloten is mijn rechter enkel."toppers krijgen toppers" en dan hebben we het over de 4e divisie. Ik dacht juist dat je bij de 2e divisie op de deur zat te kloppen.
Mag hopen dat je er dan wel weer eens ein-de-lijk bij bent!Te weinig broodjes kipburger bij Blauw Geel (serieus, SC Heerenveen, een tip voor als je weer een broodje mag bestellen bij de Blauw Geel-oma)
Ik ben niet zo gauw onder de indruk. Hoe meer ze klagen, hoe meer ik geniet.Ze zochten iemand die de kolkende ambiance met tientalen Limburgse geel-zwarte supporters en kakkerige hockeymannetjes kon weerstaan. Dan kun je best een Fries sturen.