Vierde divisie B zondag 2022-2023

bqandy

Well-known member
AWC

EVV

HVCH

Halsteren

Hoogland

Juliana'31

Kampong

Longa'30

Moerse Boys

Nuenen

Orion

RKZVC

Meerssen

Venray

Silvolde

Unitas'30
 

Joost

Well-known member
Kampong speelde al drie duels maar de supporters hebben nog geen enkel doelpunt kunnen zien.
 

De Groene Scout

Well-known member
Longa'30 won vandaag de topper tegen AWC en neemt de koppositie over. Dat zorgt hier in de regio (Achterhoek) voor een extra concurrent voor de regionale talenten om op te pikken.
 

Baggio

Active member
Longa'30 won vandaag de topper tegen AWC en neemt de koppositie over. Dat zorgt hier in de regio (Achterhoek) voor een extra concurrent voor de regionale talenten om op te pikken.
Ik dacht dat die jeugdspelers altijd op eigen initiatief kwamen aanwaaien in Haaksbergen, althans dat beweert Visser altijd.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik dacht dat die jeugdspelers altijd op eigen initiatief kwamen aanwaaien in Haaksbergen, althans dat beweert Visser altijd.
Dat is ook zo, als het om jeugdspelers gaat. Die worden niet benaderd, maar komen inderdaad zelf aanwaaien..
Versterkingen voor 1, gaan we uiteraard zelf benaderen.
 

bqandy

Well-known member
Dit is toch simpelweg een gevalletje 'het geld is op'?
En het realisme van het bestuur van Ter Borg heeft het gewonnen van de ambities van enkelen bij Silvolde.
Ik weet er het fijne niet van, maar er was een discussie op welk niveau de (potentiële) fusieclub verder zou gaan en dat daardoor de fusie in eerste instantie afgeketst was.
Het besluit van het bestuur van Silvolde om lager te spelen gooit de deur naar een fusie tussen beide verengingen daarom weer wagenwijd open.
 

Joost

Well-known member
En het realisme van het bestuur van Ter Borg heeft het gewonnen van de ambities van enkelen bij Silvolde.
Ik weet er het fijne niet van, maar er was een discussie op welk niveau de (potentiële) fusieclub verder zou gaan en dat daardoor de fusie in eerste instantie afgeketst was.
Het besluit van het bestuur van Silvolde om lager te spelen gooit de deur naar een fusie tussen beide verengingen daarom weer wagenwijd open.
Terborg wilde inderdaad niet koste wat kost het divisieschap continueren. Als ik zie hoeveel jeugd er rondloopt bij hun gezamenlijk jeugdteams dan snap ik die overweging.
 

Fregge

Well-known member
Ze sturen ook gewoon de meest noordelijk wonende grensrechter naar de meest zuidelijke wedstrijd he?
 

Fregge

Well-known member
Heerenveen speelt 22 april thuis tegen Emmen. Denk dat het 6 uurtjes rijden wordt voor onze vlaggert
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ze sturen ook gewoon de meest noordelijk wonende grensrechter naar de meest zuidelijke wedstrijd he?
Ik had vorige week nog contact met degene gehad die de aanstellingen doet, omdat ik in 2 weken 2x een thuiswedstrijd van Hercules had. Daarbij gaf ik ook aan geen problemen te hebben met een weekendje Limburg, haha. En hij zei nog "toppers krijgen toppers" :cool:

En zie daar! Haha. Ik blijf bij iemand slapen in Venlo. Zaterdagmiddag nog fluiten bij Cambuur O18 - Go Ahead Eagles O18 en dan eind van de middag naar het zuiden toe. Mijn zusje gaat op mijn plaats op de tribune bij Heerenveen - Volendam.
 

De Groene Scout

Well-known member
"toppers krijgen toppers" en dan hebben we het over de 4e divisie. Ik dacht juist dat je bij de 2e divisie op de deur zat te kloppen.
Wat is er mis gegaan de laatste maanden?
 

Fregge

Well-known member
"toppers krijgen toppers" en dan hebben we het over de 4e divisie. Ik dacht juist dat je bij de 2e divisie op de deur zat te kloppen.
Wat is er mis gegaan de laatste maanden?
Te weinig broodjes kipburger bij Blauw Geel (serieus, SC Heerenveen, een tip voor als je weer een broodje mag bestellen bij de Blauw Geel-oma)
 

Joost

Well-known member
"toppers krijgen toppers" en dan hebben we het over de 4e divisie. Ik dacht juist dat je bij de 2e divisie op de deur zat te kloppen.
Wat is er mis gegaan de laatste maanden?
Ze zochten iemand die de kolkende ambiance met tientalen Limburgse geel-zwarte supporters en kakkerige hockeymannetjes kon weerstaan. Dan kun je best een Fries sturen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
"toppers krijgen toppers" en dan hebben we het over de 4e divisie. Ik dacht juist dat je bij de 2e divisie op de deur zat te kloppen.
Wat is er mis gegaan de laatste maanden?
Bij Hercules - DEM had ik zeer waarschijnlijk wel een misser met buitenspel, maar ach dat kan de beste overkomen. Spelers maken ook fouten. Voor de rest gaat het gewoon prima laatste tijd, heb ook mooie wedstrijden in de 2e divisie gehad (zoals afgelopen weekend Rijnsburgse Boys - Koninklijke HFC). Enige waar ik nog wat mee om blijf kloten is mijn rechter enkel.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ze zochten iemand die de kolkende ambiance met tientalen Limburgse geel-zwarte supporters en kakkerige hockeymannetjes kon weerstaan. Dan kun je best een Fries sturen.
Ik ben niet zo gauw onder de indruk. Hoe meer ze klagen, hoe meer ik geniet.

In ieder geval een stukje vlaai voor de wedstrijd (hoop ik).
 
Bovenaan