Vierde divisie B zondag 2022-2023

Joost

Well-known member
Zondag 23 april ben ik ASR1 bij de topper Meerssen - Kampong.
Ik ben vast voor je gaan scouten vanavond en voor het eerst in 18 jaar nog een keer naar Sportpark Marsana geweest. Toen werd het 4-6 voor Vinkenslag, vandaag won Meerssen met 5-0 van buurman Bunde in de Districtsbeker.

De vla stond in de kantine dus die krijg je zondag ongetwijfeld ook. De kantine is een aantal jaar geleden afgebrand en volledig herbouwd en dat is echt prachtig geworden.

Het clublied kan je ook vast bekoren, heerlijk ouderwets.

De linksback houdt wel van een babbeltje.

Vliegveld Beek licht vlakbij dus vliegtuigen komen echt heel laag over.
 

Joost

Well-known member
EVV ging dit seizoen voor promotie maar dat zat er geen moment in. De ploeg moet zelfs waken voor een nieuwe degradatie. Daarom heeft het bestuur Leo Beckers ontslagen. Beckers was eerder nog ongelofelijk succesvol met EVV en ik ken hem als een heel kundige trainer. Opmerkelijke stap dus.
 

Joost

Well-known member
2-0 voor Meerssen in de topper. Daarmee wordt het gat 8 punten met nog 4 rondes te gaan en nog een inhaalduel voor Meersen erbij.
 

de waan

Well-known member
Dat gaat niet meer mis. Of Groene Ster er volgend jaar ook nog bij is, is dan weer een stuk minder zeker.
 

SC Heerenveen

Well-known member
2-0 voor Meerssen in de topper. Daarmee wordt het gat 8 punten met nog 4 rondes te gaan en nog een inhaalduel voor Meersen erbij.
Meerssen kwam snel op 1-0. Daarna was de wedstrijd meer in evenwicht, maar wist Kampong nauwelijks tot kansen te komen. Er werd volop gestreden. Na een uur voetballen werd de 2-0 gescoord en verder dan een aantal kansjes kwam Kampong niet meer.

Gezellige derde helft nog beleefd. Voor de wedstrijd nog heerlijke Limburgse vlaai gehad. Van iedereen als trio de complimenten ontvangen. Dat is altijd lekker met 2 uur en 45 minuten weer voor de boeg naar huis toe.
 

JMD

Well-known member
Meerssen is kampioen geworden van de 4e divisie zondag. Groene Ster heeft dan (als ze in de 3e divisie blijven) in ieder geval 1 uitwedstrijd in de buurt...
 
Bovenaan