VI - Het blad

ALenstra

Well-known member
Karim El Ahmadi is door VI gekozen als man van het jaar. Uitgebreid verhaal in de dubbeldikke kerst-uitgave. In deze uitgave ook een verhaal over Bath City. Volgende VI zal pas over 2 weken verschijnen.
 

stc

Well-known member
Op zich is het een aardige uitgave van de VI. Ik zie alleen nergens staan waar de quiz antwoorden moeten worden ingeleverd.
 

JMD

Well-known member
Weer zo'n lekker kritiekloos artikel van VI waarin Hypercube de pagina's mag volblaten... We moeten naar het Belgische systeem toe (dat Belgie inmiddels zat is)... Over het dat toeschouwers afhaken door de vreemde aanvangstijden bralt de Hypercubeman heen...

Vraag me af wat Hypercube aan VI betaalt voor die kritiekloze stukken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weer zo'n lekker kritiekloos artikel van VI waarin Hypercube de pagina's mag volblaten... We moeten naar het Belgische systeem toe (dat Belgie inmiddels zat is)... Over het dat toeschouwers afhaken door de vreemde aanvangstijden bralt de Hypercubeman heen...

Vraag me af wat Hypercube aan VI betaalt voor die kritiekloze stukken.

Toen we laatst met DVK-vrienden in Belgi? waren, vroeg ik onder het genot van een biertje aan onze Belgische vrienden vroegen hoe dat systeem van de Belgische competitie nou precies in elkaar zit, kwam het veelzeggende antwoord 'dat weet niemand en iedereen die geprobeerd heeft om het te snappen is inmiddels opgenomen in een inrichting'.
 

JMD

Well-known member
Toen we laatst met DVK-vrienden in Belgi? waren, vroeg ik onder het genot van een biertje aan onze Belgische vrienden vroegen hoe dat systeem van de Belgische competitie nou precies in elkaar zit, kwam het veelzeggende antwoord 'dat weet niemand en iedereen die geprobeerd heeft om het te snappen is inmiddels opgenomen in een inrichting'.

:eek:mg:

Overigens snap ik wel hoe het in elkaar zit... Vandaar dat ik er ook tegen ben. Het gaat er bij mij niet in dat de duels t/m maart maar half zo belangrijk zijn als die in de laatste 2 maanden. Kampioen word je over een heel jaar, niet over 2 maanden.
 

Batigoal

Well-known member
:eek:mg:

Overigens snap ik wel hoe het in elkaar zit... Vandaar dat ik er ook tegen ben. Het gaat er bij mij niet in dat de duels t/m maart maar half zo belangrijk zijn als die in de laatste 2 maanden. Kampioen word je over een heel jaar, niet over 2 maanden.

Je bericht dit dus vanuit je inrichting?
 

Unregistere

Well-known member
Voetbal International heeft afgelopen week een special op de markt gebracht over de - in hun ogen - 50 beste Nederlandse voetballers aller tijden. Een leuke special, maar daar gaat het in dit topic nu even niet om. Het gaat namelijk om de lijst. Natuurlijk zorgen lijsten altijd voor discussie.

Dit is de top 50:

1 Johan Cruijff
2 Marco van Basten
3 Arjen Robben
4 Ruud Gullit
5 Willem van Hanegem
6 Dennis Bergkamp
7 Frank Rijkaard
8 Wesley Sneijder
9 Ronald Koeman
10 Clarence Seedorf
11 Rob Rensenbrink
12 Robin van Persie
13 Faas Wilkes
14 Ruud van Nistelrooy
15 Jaap Stam
16 Piet Keizer
17 Edwin van der Sar
18 Johan Neeskens
19 Willy van der Kuijlen
20 Ruud Krol
21 Patrick Kluivert
22 Arie Haan
23 Rafael van der Vaart
24 Frank de Boer
25 Ronald de Boer
26 Edgar Davids
27 Phillip Cocu
28 Mark van Bommel
29 Abe Lenstra
30 Jan van Beveren
31 Rinus Israel
32 Beb Bakhuys
33 Marc Overmars
34 Johnny Rep
35 Roy Makaay
36 Cor van der Hart
37 Sjaak Swart
38 Giovanni van Bronckhorst
39 Kees Rijvers
40 Hans van Breukelen
41 Wim Jansen
42 Harry D?nis
43 Frans de Munck
44 Arnold M?hren
45 Coen Moulijn
46 Gerald Vanenburg
47 Danny Blind
48 Ruud Geels
49 Huug de Groot
50 Willy Brokamp

Nou, roep maar! Wie staat volgens jou te hoog / te laag? Wie mis je in de top 50? Wie had daar niet in hoeven staan wat jou betreft?
 

Pascallovic

Well-known member
Een nietszeggende lijst. Gullit 3 en Robben 4. Waarom zou je ze niet omdraaien? Rijkaard een plek voor Sneijder. Alsof daar objectieve gronden voor zijn. Van Persie, Wilkes en van Nistelrooy achter elkaar. Waarom in die volgorde?
 

Max

Administrator
Forumleiding
VI - Het blad

Ik mis Van Hooijdonk, Van Beek, Van Gastel en Drenthe.

Staan verder wel wat veel PSV-ers in. Robben lijkt mij voldoende.
 

gevegt

Well-known member
van Beveren niet als beste keeper klasseren, dan neemt niemand je lijst natuurlijk nog serieus.
 
Bovenaan