Varkenoord

Miramar

Well-known member
Die geweldige jeugd onder 18 staat na een paar minuten al met 0-3 achter tegen de leeftijdgenoten van Ajax.
 

Unregistere

Well-known member
Hendriksjes! (y)

 

Unregistere

Well-known member
Spartaan '20, de Rotterdamse amateurclub met de best aangeschreven jeugdopleiding, beëindigt de samenwerking met Sparta Rotterdam. Dit is verrassend, maar heeft naar verluidt te maken met een naderend partnerschap met Feyenoord. In dat geval zou dus niet Sparta als eerste in de vijver aan de Oldegaarde kunnen vissen, maar Feyenoord. Geografisch ook logischer. Kan best eens een goede zet zijn!
 

Batigoal

Well-known member
Altijd mooi als clubhelden (en sowieso Nederlandse voetbalhelden) weer terugkeren om bij hun club te gaan werken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zaterdag ga ik met o.a. @Max en @Fabian weer eens een hele dag jeugd scouten op Varkenoord. Vol programma daar, met o.a. de miniklassieker bij de o18. Verder spelen ook de o11, o13, o14, o15, o17 en de o21 thuis. Wordt dus een heel mooi, vol programma. Helaas veel overlap bij de wedstrijden, dus kunnen niet alles zien. Maar desalniettemin heel veel zin in!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Echt weer ouderwets naar Varkenoord. Dat is echt een hele tijd geleden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt weer ouderwets naar Varkenoord. Dat is echt een hele tijd geleden.
Ik weet nu al dat ik wel 20x tegen jou ga zeggen hoeveel leuker dit eigenlijk is dan een wedstrijd van het eerste in de Kuip. Dus sorry alvast.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet nu al dat ik wel 20x tegen jou ga zeggen hoeveel leuker dit eigenlijk is dan een wedstrijd van het eerste in de Kuip. Dus sorry alvast.

Ah, vandaar dat we al een tijd niet meer zijn gegaan...;)

Ik ben benieuwd of we nog wat terug gaan zien van Slotbal.
 

Maasveld

Well-known member
Zaterdag ga ik met o.a. @Max en @Fabian weer eens een hele dag jeugd scouten op Varkenoord. Vol programma daar, met o.a. de miniklassieker bij de o18. Verder spelen ook de o11, o13, o14, o15, o17 en de o21 thuis. Wordt dus een heel mooi, vol programma. Helaas veel overlap bij de wedstrijden, dus kunnen niet alles zien. Maar desalniettemin heel veel zin in!
Wat een slechte timing.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waar blijven de uitslagen?
Feyenoord o13 - NAC o13 7-0
Feyenoord o18 - Ajax o18 3-2
Feyenoord o17 - Spartaan'20 o17 4-1 (denk ik, was super slecht dus met een schuin oog gekeken).

Zijn nu in de Irish Pub Liverpool aan het kijken. En zo weer terug naar Zuid. Toch maar kaartjes gekocht voor vanavond ook. Nu we toch bezig zijn!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wellicht cynisch bedoeld want ik kan me zo voorstellen dat je het wel naar je zin hebt gehad?
Was heerlijk om weer eens te doen! Zo'n relaxt sfeertje altijd.

@Maasveld die Pogacar show hoefde ik ook niet perse te zien. Zonder Mathieu en Van Aert (en vroegtijdig uitvallen Alaphilippe) vind ik er toch wat minder aan.
 

Miramar

Well-known member
Feyenoord o13 - NAC o13 7-0
Feyenoord o18 - Ajax o18 3-2
Feyenoord o17 - Spartaan'20 o17 4-1 (denk ik, was super slecht dus met een schuin oog gekeken).

Zijn nu in de Irish Pub Liverpool aan het kijken. En zo weer terug naar Zuid. Toch maar kaartjes gekocht voor vanavond ook. Nu we toch bezig zijn!
Veel plezier. Goede uitslagen. Nog talent gespot?
 
Bovenaan