Varkenoord

Atreides

Well-known member
Maar je post het op z’n zwammy’s in dit topic. Dus zonder de verdere duiding. Het staat er alsof Orku de toevallig meetrainer was bij de C2 en dat hij met zijn broer meekwam. Dus zet volgende keer liever even de acht puntjes op de i.

Goed punt. Neem ik mee.
 

zwammy

Well-known member
Niet doen, lekker vaag blijven. Ze hebben genoeg tijd om hier onder werktijd rond te neuzen. Kennen ze ook wel de hersens gebruiken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Misschien ook een gentlemen agreement maken met de PL clubs.

Was die afspraak er eigenlijk al? Ik meende ergens gelezen te hebben dat die pas volgens jaar in zou gaan.
 

Hankie

Well-known member
Misschien ook een gentlemen agreement maken met de PL clubs.

Was die afspraak er eigenlijk al? Ik meende ergens gelezen te hebben dat die pas volgens jaar in zou gaan.

Nou idd en laten wij dan ook gelijk met NAC, ADO, AZ etc een afspraak maken. Ach de afspraak is er altijd al geweest tenminste op basis van vertrouwen en niet vastgelegd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens Cor en Dirk is het allemaal onzin.

Wie had dat gedacht. Ik las in de comments op Facebook dat AD gewoon een bagger krant is. Net als het NRC waarschijnlijk en straks Trouw en De Volkskrant als zij tot dezelfde conclusie komen.
 

Pascallovic

Well-known member
Wie had dat gedacht. Ik las in de comments op Facebook dat AD gewoon een bagger krant is. Net als het NRC waarschijnlijk en straks Trouw en De Volkskrant als zij tot dezelfde conclusie komen.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=363169

Als de schrijver van dat AD stuk nou gewoon op de uitnodiging van Feyenoord was ingegaan had ie geweten dat alles daar prima loopt in plaats van zulke onzin te schrijven en werknemers met een jarenlange staat van dienst te beschadigen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kan nooit lang duren voor men overgaat tot rectificeren. Desnoods moet Feyenoord dat maar via de rechter afdwingen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat vind jij van dit verhaal Max? Ik bezie Feyenoord van een afstand, en dan vooral Feyenoord 1 eigenlijk. Hoe het op Varkenoord gaat weet ik niet. Dus vandaar de vraag aan jou.

Volgens mij denken vrijwel alle weldenkende Feyenoord supporters er wel hetzelfde over. De jeugdopleiding van Feyenoord is hopeloos achterhaald en op alle vlakken gaat het mis. Dat bleek al uit het artikel van NRC, alleen was dat artikel vanuit het perspectief van trainers geschreven en komen hier vooral ook spelers aan bod.

Het enige positieve is dat we wel al een nieuw jeugdcomplex hebben met deels ook wel de moderne faciliteiten die andere jeugdopleidingen in Nederland, Engeland en Duitsland hebben, dus dat we in die zin vooral de poppetje moeten vervangen. Maar dat zijn er wel een flink aantal en die lopen er al heel lang rond bij de club. Daarnaast hebben we vorig jaar onze veranderaar omgeruild voor een hoofd jeugdopleiding oude stempel Brard.

Dat het slecht gaat blijkt overigens ook uit alles. Jeugdteams presteren niet en in een Oranje onder 17 spelen Feyenoorders nauwelijks een rol. Als we dan eens van Ajax onder 19 winnen, dan is het met extreem matig voetbal en met een elftal gemiddeld 2-2,5 jaar ouder dan Ajax. Maar dan zie je de simpele zielen weer roepen hoe fantastisch het gaat. We hebben een Jong Feyenoord die om spek-en-bonen speelt en desondanks is het Feyenoord onder 19 straks niet in staat om de kampioenspoule te halen.

We moeten echt schoon schip maken. Brard, Adriaanse, Taument, Kuyt etc. eruit en iemand die elders in Nederland, Engeland o Duitsland betrokken is geweest bij het opzetten van een moderne jeugdopleiding aanstellen als hoofd jeugdopleiding. Ik ben niet erg bekend met dat soort types, maar ik zou dan allereerst denken aan Wim Jonk.
 

Maasveld

Well-known member
Volgens mij denken vrijwel alle weldenkende Feyenoord supporters er wel hetzelfde over. De jeugdopleiding van Feyenoord is hopeloos achterhaald en op alle vlakken gaat het mis. Dat bleek al uit het artikel van NRC, alleen was dat artikel vanuit het perspectief van trainers geschreven en komen hier vooral ook spelers aan bod.

Het enige positieve is dat we wel al een nieuw jeugdcomplex hebben met deels ook wel de moderne faciliteiten die andere jeugdopleidingen in Nederland, Engeland en Duitsland hebben, dus dat we in die zin vooral de poppetje moeten vervangen. Maar dat zijn er wel een flink aantal en die lopen er al heel lang rond bij de club. Daarnaast hebben we vorig jaar onze veranderaar omgeruild voor een hoofd jeugdopleiding oude stempel Brard.

Dat het slecht gaat blijkt overigens ook uit alles. Jeugdteams presteren niet en in een Oranje onder 17 spelen Feyenoorders nauwelijks een rol. Als we dan eens van Ajax onder 19 winnen, dan is het met extreem matig voetbal en met een elftal gemiddeld 2-2,5 jaar ouder dan Ajax. Maar dan zie je de simpele zielen weer roepen hoe fantastisch het gaat. We hebben een Jong Feyenoord die om spek-en-bonen speelt en desondanks is het Feyenoord onder 19 straks niet in staat om de kampioenspoule te halen.

We moeten echt schoon schip maken. Brard, Adriaanse, Taument, Kuyt etc. eruit en iemand die elders in Nederland, Engeland o Duitsland betrokken is geweest bij het opzetten van een moderne jeugdopleiding aanstellen als hoofd jeugdopleiding. Ik ben niet erg bekend met dat soort types, maar ik zou dan allereerst denken aan Wim Jonk.

Goed om te lezen dat Jamel en jij het met elkaar eens zijn.

Ik zat aan Marcel Lucassen te denken, maar ik zie dat die inmiddels bij Arsenal zit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goed om te lezen dat Jamel en jij het met elkaar eens zijn.

Ik zat aan Marcel Lucassen te denken, maar ik zie dat die inmiddels bij Arsenal zit.

Bogarde loopt nu rond in de door Lucassen opgebouwde jeugdopleiding, maar zo?n jongen is dan opeens een geldwolf.
 

Miramar

Well-known member
Toen Brard weer aangesteld werd kwam heel het Legioen klaar van verrukking want de verlosser cq adjudant van Cruyff ging de jeugdopleiding herstructureren. Maar met de mentaliteit van de jeugd is vanalles mis. Waar bij Ajax alle elftallen met topsport mentaliteit worden opgeleid laten ze op Varkenoord oude beelden van vroeger zien. Een tijd waar ze ook altijd over mijmeren.
 
Bovenaan