Ik weet nu al dat ik wel 20x tegen jou ga zeggen hoeveel leuker dit eigenlijk is dan een wedstrijd van het eerste in de Kuip. Dus sorry alvast.Echt weer ouderwets naar Varkenoord. Dat is echt een hele tijd geleden.
Ik weet nu al dat ik wel 20x tegen jou ga zeggen hoeveel leuker dit eigenlijk is dan een wedstrijd van het eerste in de Kuip. Dus sorry alvast.
@ Max, na 3x sla je hem gewoon voor zijn smoel. Daar wordt hij wel rustig van.Ik weet nu al dat ik wel 20x tegen jou ga zeggen hoeveel leuker dit eigenlijk is dan een wedstrijd van het eerste in de Kuip. Dus sorry alvast.
Wat een slechte timing.Zaterdag ga ik met o.a. @Max en @Fabian weer eens een hele dag jeugd scouten op Varkenoord. Vol programma daar, met o.a. de miniklassieker bij de o18. Verder spelen ook de o11, o13, o14, o15, o17 en de o21 thuis. Wordt dus een heel mooi, vol programma. Helaas veel overlap bij de wedstrijden, dus kunnen niet alles zien. Maar desalniettemin heel veel zin in!
Want?Wat een slechte timing.
Wellicht cynisch bedoeld want ik kan me zo voorstellen dat je het wel naar je zin hebt gehad?Want?
Strade Bianche, maar ik was wat voorbarig.Want?
Feyenoord o13 - NAC o13 7-0Waar blijven de uitslagen?
Was heerlijk om weer eens te doen! Zo'n relaxt sfeertje altijd.Wellicht cynisch bedoeld want ik kan me zo voorstellen dat je het wel naar je zin hebt gehad?
Veel plezier. Goede uitslagen. Nog talent gespot?Feyenoord o13 - NAC o13 7-0
Feyenoord o18 - Ajax o18 3-2
Feyenoord o17 - Spartaan'20 o17 4-1 (denk ik, was super slecht dus met een schuin oog gekeken).
Zijn nu in de Irish Pub Liverpool aan het kijken. En zo weer terug naar Zuid. Toch maar kaartjes gekocht voor vanavond ook. Nu we toch bezig zijn!
Zeker! Zal morgen wat uitgebreider verslag doen.Veel plezier. Goede uitslagen. Nog talent gespot?