Varkenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, dank je. Zo te lezen op dit forum is dat geen pretje.

Afgelopen woensdag kreeg de 017 ook al 4 goals tegen in 10 minuten. Ik weet ook niet of het nou wel zo handig is om roofbouw op bepaalde spelers te plegen. Vorig weekend de Future cup, woensdag 017, vrijdag 019 tegen AZ, maandag tegen Feyenoord, wel wat veel van het goede aangezien een aantal spelers in beide teams spelen.

5-3 dus, op de laatste speeldag is het nog Ajax-Feyenoord, maar voorlopig zit Ajax in de wachtkamer want zowel Feyenoord als AZ heeft minder verliespunten.

Op langere termijn hoef je je geen zorgen te maken. Ajax speelt standaard met een veel jonger elftal en het spel ziet er vaak ook wel beter uit.
 

Unregistere

Well-known member
Ramon Hendriks wel aanvoerdertje. En gescoord. Da's gunstig, die moeten ze over een paar jaar voor honderd miljoen miljard verkopen. :duim:
 

Atreides

Well-known member
Ach genoeg super toptalenten die bij Feyenoord zijn verdronken.

Kokcu kon zich aan de straatstenen niet kwijt en mocht eigenlijk alleen meetrainen bij Fc Groningen omdat zijn broer wel kon voetballen (volgens Kokcu z?lf dan). Zul je net zien dat dit jullie beste jeugdspeler in jaren gaat zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kokcu kon zich aan de straatstenen niet kwijt en mocht eigenlijk alleen meetrainen bij Fc Groningen omdat zijn broer wel kon voetballen (volgens Kokcu z?lf dan). Zul je net zien dat dit jullie beste jeugdspeler in jaren gaat zijn.

Precies andersom.
 

Atreides

Well-known member
Volgens mij is die broer juist meegegaan met zijn talentvolle broertje.

https://gezinsbode.nl/artikel/95692....html?harvest_referrer=https://www.google.nl/

De vi bericht toch wat anders:

'Met z'n allen gingen we naar Groningen en uiteindelijk kreeg mijn broer een uitnodiging nog een keer te komen trainen, mij vonden ze in eerste instantie niet goed genoeg', vervolgt K?kc?. 'Maar we waren wel binnen bij een profclub. Dat was al heel wat.'

https://www.vi.nl/nieuws/het-groningse-geluk-van-kokcu-alsof-het-zo-moest-zijn
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ah de stap naar FC Groningen. Dat heeft weinig met Feyenoord te maken.
 

Unregistere

Well-known member
Ach genoeg super toptalenten die bij Feyenoord zijn verdronken.

Dat is ook zo hoor, altijd afwachten. Sowieso al leuk en knap dat hij zich tot nu toe zo ontwikkelt en ook goed presteert met nationale jeugdelftallen. Bovendien weet ik niet of hij bij de buitencategorie hoort, het is geen De Ligt of zo. Maar dat geeft niet. Hij kan beter steeds kleine stappen maken qua transfers dan in ??n keer een grote. ;)

Pernis, ook best.

Pernis al helemaal niet, veel te laag niveau. Dan nog eerder Maassluis. :p
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zonder die stap naar Groningen was Kokcu (volgens Kokcu z?lf) niet in het profvoetbal gekomen. Dus ik denk het wel. Stond ook Fc Groningen.

Nee, vanuit Feyenoord bezien hebben ze twee grote talenten gehaald van FC Groningen C2. Een daarvan heeft Feyenoord 1 gehaald en de andere moet hopen dat straks een andere profclub hem oppikt. Daarnaast heeft Feyenoord een oudere broer nog een opleiding geboden. Wat tot die tijd is gebeurd, is voor Feyenoord niet heel interessant. Het was voor FC Groningen een gelukkig bijvangst, maar meer dan de opleidingsvergoeding gaat het ze niet opleveren.
 

Atreides

Well-known member
Nee, vanuit Feyenoord bezien hebben ze twee grote talenten gehaald van FC Groningen C2. Een daarvan heeft Feyenoord 1 gehaald en de andere moet hopen dat straks een andere profclub hem oppikt. Daarnaast heeft Feyenoord een oudere broer nog een opleiding geboden. Wat tot die tijd is gebeurd, is voor Feyenoord niet heel interessant. Het was voor FC Groningen een gelukkig bijvangst, maar meer dan de opleidingsvergoeding gaat het ze niet opleveren.

Zou alle talentdagen hebben bezocht. Verder klopt jet verhaal vanuit Feyenoord perspectief. Maar goed ik had net het artikel van de VI gelezen (uitgebreide rapportage).

Wat ik schreef:
Kokcu kon zich aan de straatstenen niet kwijt en mocht eigenlijk alleen meetrainen bij Fc Groningen

Enfin, ik reageer dus eigenlijk alleen op een artikel waarin Kokcu gewoon heel lang een matig talent is geweest. Terwijl Kokcu nu een indrukwekkende potentie laat zien.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Varkenoord

Zou alle talentdagen hebben bezocht. Verder klopt jet verhaal vanuit Feyenoord perspectief. Maar goed ik had net het artikel van de VI gelezen (uitgebreide rapportage).

Wat ik ze schreef:

Enfin, ik reageer dus eigenlijk alleen op een artikel waarin Kokcu gewoon heel lang een matig talent is geweest. Terwijl Kokcu nu een indrukwekkende potentie laat zien.

Maar je post het op z?n zwammy?s in dit topic. Dus zonder de verdere duiding. Het staat er alsof Orku de toevallig meetrainer was bij de C2 en dat hij met zijn broer meekwam. Dus zet volgende keer liever even de acht puntjes op de i. Niet reageren op artikelen die hier niet staan.
 
Bovenaan